jaapjejaap
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 mei 2007
- Berichten
- 1
Een 7-tal dagen geleden kregen we een telefoontje van iemand die vroeg of we geinteresseerd waren in een goedkopere (ADSL) internetverbinding.
We vroegen informatie en gaven onze gegevens op.
Men stuurde ons een nieuwe modem en moesten kort nadien vaststellen dat we geen Internetverbinding meer hadden.
Toen we informeerden bleek Belgacom ons op vraag van TELE2 als cliënt te hebben geschrapt alhoewel er daarvoor geen enkele schriftelijke toelating gegeven was.
Er was geen enkel contract met TELE2 getekend.
Zo bleven we een bijna 7 dagen zonder Internetverbinding.
Intussen kwamen we nog twee andere mensen tegen die op deze wijze gecontacteerd waren geweest.
Bij Belgacom zelf zei men dat men veel problemen had met TELE2 die haar op die manier van klanten beroofde. Dat was niet alleen in België maar ook in Frankrijk het geval.
Bepaalde mensen zeiden ons dan weer dat Belgacom en TELE2 met elkaar samenwerkten om te verhinderen dat klanten naar de goedkopere concurrentie zouden gaan.
Mijn vraag: zijn er ook hier mensen met dergelijke problemen ?
We vroegen informatie en gaven onze gegevens op.
Men stuurde ons een nieuwe modem en moesten kort nadien vaststellen dat we geen Internetverbinding meer hadden.
Toen we informeerden bleek Belgacom ons op vraag van TELE2 als cliënt te hebben geschrapt alhoewel er daarvoor geen enkele schriftelijke toelating gegeven was.
Er was geen enkel contract met TELE2 getekend.
Zo bleven we een bijna 7 dagen zonder Internetverbinding.
Intussen kwamen we nog twee andere mensen tegen die op deze wijze gecontacteerd waren geweest.
Bij Belgacom zelf zei men dat men veel problemen had met TELE2 die haar op die manier van klanten beroofde. Dat was niet alleen in België maar ook in Frankrijk het geval.
Bepaalde mensen zeiden ons dan weer dat Belgacom en TELE2 met elkaar samenwerkten om te verhinderen dat klanten naar de goedkopere concurrentie zouden gaan.
Mijn vraag: zijn er ook hier mensen met dergelijke problemen ?