Internetverbindig TELE2

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapjejaap

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Een 7-tal dagen geleden kregen we een telefoontje van iemand die vroeg of we geinteresseerd waren in een goedkopere (ADSL) internetverbinding.

We vroegen informatie en gaven onze gegevens op.

Men stuurde ons een nieuwe modem en moesten kort nadien vaststellen dat we geen Internetverbinding meer hadden.
Toen we informeerden bleek Belgacom ons op vraag van TELE2 als cliënt te hebben geschrapt alhoewel er daarvoor geen enkele schriftelijke toelating gegeven was.
Er was geen enkel contract met TELE2 getekend.

Zo bleven we een bijna 7 dagen zonder Internetverbinding.

Intussen kwamen we nog twee andere mensen tegen die op deze wijze gecontacteerd waren geweest.

Bij Belgacom zelf zei men dat men veel problemen had met TELE2 die haar op die manier van klanten beroofde. Dat was niet alleen in België maar ook in Frankrijk het geval.

Bepaalde mensen zeiden ons dan weer dat Belgacom en TELE2 met elkaar samenwerkten om te verhinderen dat klanten naar de goedkopere concurrentie zouden gaan.

Mijn vraag: zijn er ook hier mensen met dergelijke problemen ?

Hoi,

Ik neem aan dat je Belgisch bent.

In Nederland mogen deze ronselpraktijken gelukkig niet meer. (Al doen ze het nog wel.:o

Als ik het goed lees heb je niets ondertekend, maar wel mondeling iets afgesproken. (Ergens inge***d.) dat is rechtsgeldig dacht ik.

In Nederland is dit rechtsgeldig, en mag je binnen 8 dagen na aankoop weer alles teruggeven. (Er wordt wel op een vervelende manier gebruik van gemaakt)

Tele2 is hier op gebied van Internet niet OK. Teveel moeilijkheden die ik bij de kabel niet heb.. En ook op telefoongebied gaat het weleens fout.

Wij hebben hier een consumentenman waar je maar op moet vetrouwen. Die zou dit op zijn minst aan de orde kunnen stellen.

Nu zit je aan dat contract vast, tenzij....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan