Internetverbinding blijft in orde, maar pagina's worden niet weergegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikosman

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
11
Hallo allemaal,

ik heb al langere tijd last van een nogal vreemd probleem. Ik heb een oudere vista desktop staan die direct verbonden is met de router. Normaal gesproken is er niks aan de hand en heb ik gewoon verbinding met internet, maar naarmate de pc langer aan staat kan de verbinding wegvallen en kunnen er geen webpagina's worden geopend. Volgens de pc is er echter gewoon verbinding en alles wijst daar ook op, internetradio of een stream blijft gewoon doorlopen, maar een nieuwe pagina openen lukt niet. Als de pc vervolgens opnieuw wordt opgestart doet hij het weer prima.
De enige tip die ik nog kan geven is dat het probleem sneller lijkt voor te komen nadat er iets gedownload is.

Het probleem zit echt in de pc, niet in de router of de aansluiting, dit weet ik nu onderhand zeker. Maar waar het probleem wel zit snap ik echt niet! Hopelijk komt het een van jullie bekend in de oren?
Bij voorbaat dank,
Niek
 
@nikosman,

Welke browser gebruik je en heb je al een andere geprobeert ?
 
Downloaden kan van alles overbelasten (eigen pc maar zeker ook de router), vooral torrent-downloads.
Dus laat dat eens achterwege en kijk of het probleem wegblijft. Overigens moeten ook huisgenoten zich in die periode zich onthouden van downloads (via torrents).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan