Internetverbinding doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristofvinck

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Berichten
64
-Welk modem (merk/type/firmware, utp/usb)
Philips multiservices PSTN Model: SNA6600 Annex A
Firmware geen idee
Utp
-Welke provider (en welke abbonnementstype)
Skynet ADSL GO
-Wordt er gebruikt gemaakt van een router o.i.d (merk/type)
nee
-Plaatsing splitter, lengte en kwaliteit van de kabels
1M tussen modem-pc en 7m tussen modem en aanknoopingspunt
Kwaliteit is in orde denk ik, weet echter niet hoe ik dit kan controleren.
-Statuslampjes (modem en/of router)
Blijven allemaal branden
-Welk besturingssysteem en welke updates
Windows XP service pack 2
-Wat is de voorgeschiedenis toen het probleem zich openbaarde (b.v. programma's ge(de)ïnstalleerd, spyware/virus verwijderd)
Het probleem is zich beginnen voordoen toen ik gebruik maakte van mijn nieuwe pc.

Het probleem is nogal vreemd. Als ik de modem net opstart dan verloopt alles prima, maar in de loop van de dag gebeurd het nogal vaak dat de verbinding trager wordt (denk ik)

Ik kan steeds naar google gaan en daar een zoekopdracht ingeven en dit gebeurd snel, maar eenmaal ik een site aanklik van die zoekopdracht , dan duurt het heel lang om te laden, met vaak de melding erna 'can't connect to the site". Nogthans blijf ik connectie houden.

Als ik dan de modem op en af zet, gaat het weer prima en kan ik alle sites weer vlot openen (voor een tijdje). Enig idee waar dit aan kan liggen?
 
Probeer eerst een firmware upgrade. Ik heb gezocht bij Philips, maar helaas staat jouw type er niet bij:confused:.
http://tinyurl.com/ktszkk
Misschien een mailtje naar support.:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@coenraad,

Graag de knop "Reageer op vraag" gebruiken als je direct reageert of alleen citeren waar je antwoord op wil geven. Als je steeds alles citeert krijgen wel zeer lange topics.;)
 
ja, ik vond ook geen firmware update. Maar zou het echt daar aan kunnen liggen? Op mijn vorige pc was het net dezelfde firmware en daar liep alles vlot.
 
Of het daar echt aan ligt, who knows.....;)
Ik heb wel compatible firmware voor je gevonden, baat het niet schaadt het niet. Je kunt immers altijd je huidige firmware terugzetten.
http://tinyurl.com/lb9rbo

Probeer het eens zonder beveiliging. Dan kun je dat uitsluiten
Suc6
 
Dankjewel ik zal het eens bekijken alhoewel de firmware voor een 6500 is, ik heb een 6600. Aan de beveiliging ligt het niet, want ik maak geen gebruik van wireless :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan