internetverbinding geen afbeeldingen door router?

• Onderwerp starter Onderwerp starter kays
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kays

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
als een vriendin van mij op hyves wilt, worden er geen afbeeldingen weergegeven.
we dachten eerst dat het aan de browser lag, we hebben toen verschillende browsers geprobeerd. (IExplorer, Firefox, Chrome)
maar alle browsers falen in het weergeven van de afbeeldingen op hyves.

andere computers die gebruik maken van dezelfde internetverbinding hebben ditzelfde probleem.
is er iets aan de hand met haar router?

hyves afbeeldingen

Heb jij soms Alice als provider? Wij hebben nl precies hetzelfde probleem en ik heb op Hyves nog veel meer mensen gevonden met hetzelfde probleem, allemaal met Alice als provider, Hyves verwijst naar Alice en Alice naar Hyves, fijn he? :evil:

Alice en Hyves

Inderdaad.. wij hebben het sinds kort ook. Ik gebruik zelf hyves niet zoveel, maar mijn vrouw heeft er wel last van. Ook op mijn computer pakt ie soms de foto's niet. Erg vreemd. Als ik mij aanmeld op de router van de buurman (die ziggo heeft) gaat het wel goed. Als er iemand een oplossing voor heeft??? Ik heb mijn beide routers al een reset gegeven, maar dat helpt dus niets. Het moet wel bij Alice liggen, anders had ik dezelfde problemen wel gehad op de router van mijn buurman.

Alice en Hyves

Op de klantenservice van Alice zeggen ze dat als het internet verder goed werkt het probleem bij Hyves ligt, klaar en verder mag je het uitzoeken!
Ik weet wel dat Hyves sinds kort nieuwe servers heeft en ik heb gehoord dat Alice deze nieuwe servers niet goed filtert??
Ik vind het ook zwaar irritant want ik begruik(te) Hyves heel veel, ik zou ook erg blij zijn met een oplossing!
Hebben jullie trouwens ook problemen met MSN? Bij mij is tegelijk met het Hyves probleem ook een probleem met MSN messenger ontstaan, berichtje skomen niet aan of veel later...:(

klopt! haar provider is alice!! het probleem ligt dus bij alice. wat een klantenservice zeg, alice verwijst naar hyves en hyves naar alice.

Problemen MSN?

Nee.. met Alice geen problemen om op MSN te komen vanaf hier..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan