internetverbinding probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albert46

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2012
Goede morgen iedereen,

Het probleem wat ik heb is het volgende:

Ik heb op mijn computer twee besturingsytemen n.l. : windows xp en ubuntu (linux).
Op ubuntu werkt mijn internet verbinding perfect maar met windows xp kan ik geen verbinding maken.

Wie helpt mij?

heeft u wat meer info over de probleem met xp (over de verbindingprobleem ) en over de pc

zijn de drivers geinstallerd

ik wil u probleem wel helpen

mvg mark

internet probleem

heeft u wat meer info over de probleem met xp (over de verbindingprobleem ) en over de pc

zijn de drivers geinstallerd

ik wil u probleem wel helpen

mvg mark

Ik heb een desktop aangeschaft zonder besturingssysteem met een asus moederboard.
besturingssysteem xp prof. geiinstaleerd.( Nog van mijn vorige pc) Alles verlopen zonder foutmeldingen.
Daarna ubuntu (linux) eropgezet.
ik heb een lan verbinding met kabel, dus niet draadloos.
Met ubuntu heb ik internet verbinding, maar met xp wil het maar niet vlotten.
Alle opties doorlopen d.w.z automatisch detectie etc,
ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite....
groet,
Albert.

Dat beantwoord niet de vraag "heb je de drivers geïnstalleerd"

Waar loop je vast op XP? krijg je de verbinding niet te zien? krijg je geen ipadres? werkt de DNS niet?

@wampier: die vraag heb ik ook gedaan maar waarom moet jij nu er mee bemoeien ik ben met hem bezig
@albert46: oke zijn alle drivers van de chipset geinstallerd en van de moederbord

@wampier: die vraag heb ik ook gedaan maar waarom moet jij nu er mee bemoeien ik ben met hem bezig

@mark1993

Het is een openbare forum waar iedereen op een vraag mag reageren, bovenstaande opmerking wordt hier niet gewaardeerd.
Je hebt dus niet het "alleenrecht" om een antwoord te geven op een vraag. Hou hier rekening mee.

Jackall

De drivers, inderdaad dat kan het probleem zijn.
Hoe kan ik dat checken?
DNS moet ik nog even nagaan...
Thanks!

Probleem is opgelost!!!
Driver gedownload......

Bedankt iedereen!!

Alber46

Ik zat eens door te nemen want ik heb ongeveer het zelfde probleem, allen dat ik een computer hebt gekregen en weet niet of ik het hebt? Dus ik wou vragen hoe je hebt gedownload als je geen internet had :S

Beste Dotting.

Om te beginnen heb ik een kale computer gekocht dus zonder besturingsprogramma.
Wel met een asus moederboard en een cd met drivers.
Hier stond dus ook de driver voor de lan verbinding op.
Deze was ik dus vergeten!!
Wat ik je aanraad is om bij iemand met een internet verbinding de driver te downloaden en deze op een mem.stick te copieeren.
En vervolgens op jouw computer te downloaden.
Ik wens je veel succes!!
Groet,
Albert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan