Internetverbinding serverprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

patje1970

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2004
Ik gebruik XP professional, SP2, Norton Pro 2004, standaard browser IE6.0, windows firewall off. Na enkele pagina's internetten kan hij ineens de server niet meer vinden en stopt het internetplezier, hoewel de verbinding nog steeds aanwezig is en het pingen correct verloopt. Dit geldt zowel bij ADSL als Analoge modem, bij IE en Opera, ook na tweemaal opnieuw installeren, winsock herstel, update Bios en andere tips van zonnet en E-tech. Wie weet nog iets?

Spywarecheckje?

antwoord spyware: neen

Pestpatrol, Xostspy en Spyware Doctor geven nul infecties. Norton geeft geen virus.

En mischien toch nog voor de zekerheid een log plaatsen op Helpmij, mischien vinden ze toch wat.

Ad-Aware SE

Ad Aware SE geeft geen melding. Ter info: ik heb net ontdekt dat in de veilige modusstand eea perfect functioneert, nu nog onder XP.

Deze zogenaamde log plaatsen op Helpmij, hoe moet dat??
BVD

Daarom nogmaals, plaats een log in de daarvoor gemaakte gedeelte van Helpmij.

****a ****a

Eindelijk. Na verwijdering norton en installatie bitdefender de oplossing: backdoor.rbot.gen ofwel w32.spybot.worm. Deze heb ik al diverse keren verwijderd meen ik, ook met stinger, maar goed, nu is hij definitief verwijderd en kan ik op mijn XP machine lekker internetten. In ieder geval bedankt voor de moeite.

Fijne feestdagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan