internetverbinding telkens verbroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cralla

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
2
Wij hebben een router van Sitecom (niet draadloos) en hebben hier al jaren 3 PC's op aangesloten. De laatste tijd valt op deze PC telkens de verbinding met het internet uit.
Eerst had ik bij netwerken 2 pictogrammen: gateway en LAN verbinding, nu alleen nog de LAN verbinding. Die staat gewoon op ingeschakeld maar als ik geen verbinding heb klik ik op uitschakelen en opnieuw weer inschakelen. Dan heb ik enige tijd internet (soms een paar minuten, soms een half uur). Toen het pictrogram van de gateway er nog stond was dit verdwenen als ik geen verbinding had en kwam weer in beeld na opnieuw inschakelen, maar nu heb ik dus alleen nog maar de LAN verbinding. Voorheen had ik diverse bestanden op 'delen' staan maar heb die al uitgezet allemaal. Het IP adres van de router is 192.168.0.1 en bij de LAN verbinding staat het IP adres: 192.168.0.3 Is hier iets niet in orde? Moet ik dit wijzigen en zoja hoe? Weet iemand wat er aan de hand is. Bij de 2 andere PC's zijn er geen problemen, dus ik denk dat het hier aan een of andere instelling ligt.
 
Als het altijd goed gewerkt heeft en er is niets verandert, zit ik te denken aan de netwerk kabel die slecht kontakt maakt of gewoon defect is, of de netwerkkaart die kuren begint te vertonen.
Alles gaat een keer kapot.
 
nog steeds problemen

Ik heb nog steeds problemen met de netwerkverbinding. Een tijdje heeft (week) heeft het goed gegaan, maar nu weer dezelfde problemen.
Als ik bij Gateway kijk naar ondersteuning, staat daar een IP adres bij gateway. Dit heb ik ook al ingesteld bij elk punt, gaat een tijdje goed, maar daarna weer problemen. Weet iemand waar het aan kan liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan