ruudbreda84
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2009
- Berichten
- 5
Hallo Allemaal.
Helaas heb ik al langere tijd een probleem met mijn internetverbinding.
ik zal proberen ( mijn kennis is niet zo goed erin) het zo goed mogelijk te omschrijven..
ik heb een Modem (ziggo) en een draadloze router van sitecom..type 5312Ds.
mijn laptop is 2 maanden oud. een Acer aspire 5740. met Windows 7 .
nu heb ik elke dag een paar keer een Geel uitroeptekentje door mijn verbinding (rechtsonderin) staan.
op zich geen probleem natuurlijk , maar als je aan het surfen bent op internet, is het heel irritant.
Soms gaat het uitroepteken uit zichzelf weer weg, en kan ik dus gewoon weer op internet/msn.
anders ga ik naar het ziggo modem en trek de voedingskabel los. als ik hem dan weer terug erin doe, duurt het nog geen minuut en dan kan ik weer gewoon op internet/msn etc.
ikheb mijn vraag hoe dit toch kan weleens aan een ziggo medewerker gevraagd die ik toevallig eens tegenkwam, die vertelde me dat dit zou kunnen komen omdat ik in een flat woonde en er meerdere draadloze verbindingen liepen.
leuk verhaal, maar ik ben nu sinds 2 maanden verhuist naar een éénsgezinswoning, heb mijn modem van ziggo, en draadloze router meegenomen..en de problemen zijn nog steeds dagelijks!
ik hoop dat iemand me een stuk op weg zou kunnen helpen..
alvast bij voorbaat dank
Ruud
Helaas heb ik al langere tijd een probleem met mijn internetverbinding.
ik zal proberen ( mijn kennis is niet zo goed erin) het zo goed mogelijk te omschrijven..
ik heb een Modem (ziggo) en een draadloze router van sitecom..type 5312Ds.
mijn laptop is 2 maanden oud. een Acer aspire 5740. met Windows 7 .
nu heb ik elke dag een paar keer een Geel uitroeptekentje door mijn verbinding (rechtsonderin) staan.
op zich geen probleem natuurlijk , maar als je aan het surfen bent op internet, is het heel irritant.
Soms gaat het uitroepteken uit zichzelf weer weg, en kan ik dus gewoon weer op internet/msn.
anders ga ik naar het ziggo modem en trek de voedingskabel los. als ik hem dan weer terug erin doe, duurt het nog geen minuut en dan kan ik weer gewoon op internet/msn etc.
ikheb mijn vraag hoe dit toch kan weleens aan een ziggo medewerker gevraagd die ik toevallig eens tegenkwam, die vertelde me dat dit zou kunnen komen omdat ik in een flat woonde en er meerdere draadloze verbindingen liepen.
leuk verhaal, maar ik ben nu sinds 2 maanden verhuist naar een éénsgezinswoning, heb mijn modem van ziggo, en draadloze router meegenomen..en de problemen zijn nog steeds dagelijks!

ik hoop dat iemand me een stuk op weg zou kunnen helpen..
alvast bij voorbaat dank
Ruud