internetverbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander003

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2003
Berichten
12
goedemiddag
al een lange tijd heb ik een probleem met mijn internet. ik heb een wireless router en internet doet het goed. Maar heel vaak als ik iets download dan valt mijn internet weg en komt er bij de klok in de startbalk het bericht: draadlose internet verbinding niet beschikbaar.

als ik de computer dan opnieuw opstart doet mijn internet het weer totdat ik wat download.

ik weet echt niet hoe dit komt, maar eerst had ik het heel af en toe alleen nu gebeurt het heel vaak.

alvast bedankt

groetjes sander

ps. bij de nieuwe modem van @home deed mijn internet het alleen maar als ik ook een kabel vanaf de router naar de computer aansloot. het probleem bleef hetzelfde.
 
Toevallig had ik dit bij een kennis ook.
Heb je misschien bij Outlook Express een vinkje gezet : verbinding verbreken als OE gesloten wordt o.i.d.?
Het gebeurde me n.l. ook met surfen.

Ook zou je eens kunnen proberen om een programmaatje als eprompter te gebruiken. Deze gaat iedere 3 of 2 min. naar de server en houdt daarmee ook je verbinding aan de praat.
 
het is zo dat mijn internet niet uitvalt omdat er niks gebeurt, maar juist als ik veel download valt mijn internet uit tijdens het downloaden, dus als er juist veel data word verzonden.

in iedergeval toch bedankt!!
 
Maar heb je naar OE gekeken? Het gebeurde daar ook steeds toen ik van Microsoft aan het uploaden was.
Dan is je pc wel even bezig met een 56k.
 
ik heb OE het vinkje uit gezet en eprompter geinstalleert, het probleem blijft zich echter voordoen.
 
Hetg enige wat je nu nog kunt doen is af en toe je vraag omhoog zetten met een korte opmerking.
Ik zou verder ook niet weten hoe je hier verandering in kunt brengen.
Reset je router eens. Who knows?
 
dat is trouwens ook zo, soms als i kde computer weer eens opnieuw moet opstarten doet i-net het nog steeds niet, het enige wat dan nog helpt is de router resetten en alles weer invullen:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan