Internetverbinding van 1 pc verbreekt bij te veel uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaapie1

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2011
Berichten
7
Hallo,

Onze setting is als volgt:
Modem brengt internet tot router, en die splits het op naar 4 pc's via utp kabels. Internet van Ziggo.
Ik heb het volgende probleem:
Zodra ik met mijn pc teveel upload wordt de verbinding met het netwerk (en dus internet) verbroken. Bij standaard upload bij internetpagina's bekijken, gamen, chatten en dergelijke is er geen probleem, maar zodra er bijlages bij emails moeten worden geupload, of meer dan 15 kb/s wordt geupload bij torrents valt de verbining uit. Ook bij het uploaden van bestanden over het thuisnetwerk naar een andere pc gebeurt dit.
Dit probleem bestaat echter alleen bij 1 pc en niet bij alle anderen (poorten van router zijn wel eens verwisselt, dus ligt niet aan 1 poort).
Het internet doet het weer zodra ik de netwerk adapter(Atheros L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller) uit en weer aan schakel.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Bij voorbaat dank!

Mvg,

Jaap
 
Na even gezocht te hebben heb ik al een mogelijke oplossing gevonden :$
Zou te maken hebben met incompatibiliteit van de netwerk adapter met windows 7.
Zou op te lossen zijn door volgende setting te veranderen: Device manager>network adapter>properties>advanced>task offload:value=off
Ga het nu testen en post het resultaat erna.
 
Het bovenstaande is inderdaad de oplossing.

Mijn excuses voor het zo snel oplossen van mijn eigen probleem, maar wellicht heeft iemand anders hier nog wat aan.

Mvg,
Jaap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan