Internetverbinding verhoogd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Berichten
1.672
Hier in Zoetermeer is onze internetverbinding verhoogd (Mxstream, ADSL). KPN had het al aangekondigd en ze hebben zich er netjes aan gehouden. Hoe is het in de rest van het land?
 
Eerlijk gezegd heb ik een supersnelle Chello
 
Hier ook verhoogt.
Upload is alleen van 8 ->12 gegaan ipv 8->16KB/s
Beetje jammer wel.

Achwel ik maak me niet druk, ik zit straks toch op BBned of BabyXL@128/64KB/s en dan is het eindelijk
moonsmile.gif
KPN
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Heerlijk die concurentie strijd!
Hier in Delft gaat Casema/Wanadoo ook verhogen voor het eind van het jaar.

Grtzzz
 
Yeah ! hier in voorburg is mxstream naar 1.0 mbps
gegaan ,duidelijk te merken ,lekker snel internetten, maare ........is dat nu echt sneller dan bij de concurent ?
greeeeetzz
 
Ik ém effe getest .

Hier in Woensdrecht heb ik nu 110 KByte/sec , prima toch. :D :D


groetjes speedtouch
 
Mijn abbo kan niet sneller, dus gaan ze de prijs met 20 € verlagen:thumb: Cistron broadband maxx (pas in Januari :confused:
 
hee
ik heb lekker chello
200 kb/s douw
16 kb/s up :confused:

gaan niet omhooog

of top:
computernerd
mooije teller
 
Webwereld meld ondertussen dat er een site is die de upgrade-status in nederland in kaart brengt dmv meldingen van mede adsl gebruikers.
Stats zijn in kaart gebracht in een landkaart en in plaatsen.

Ben je nu upgraded en zie je jouw plaats er niet tussen staan, geef het aub even aan op de site.
http://www.webwereld.nl/nieuws/16817.phtml
 
Laatst bewerkt:
Ik vind voor de upload belangrijk, 320kb is zeer prettig als je veel uploadt. (zoals ik).
 
Zoetermeer Meerzicht is groen en Rokkeveen ook.
 
Laatst bewerkt:
Nog geen verschil gemerkt op mijn casema-verbinding...
 
Geplaatst door Tiborv
Ik vind voor de upload belangrijk, 320kb is zeer prettig als je veel uploadt. (zoals ik).

Dat is ook mijn voornaamste reden voor mij afkeer tegen kpn. Echte veel te krappe uploads... schande!!
 
Geplaatst door @temptation
Dat is ook mijn voornaamste reden voor mij afkeer tegen kpn. Echte veel te krappe uploads... schande!!

Je weet wie mijn werkgever is?
 
Ja, leuk is dat :) Planet stuurde vandaag een mailtje dat ik per januari een download van 2048 Mb/s tegemoet kan zien :D

Nu nog een upload van 1024 en mij hoor je niet meer klagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan