Internetverbinding weigert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

F1Rules4Ever

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Ik heb het volgende probleem:
Wanneer ik langer als een half uur mijn computer niet gebruik (hij staat wel aan) dan kan ik op de een of andere manier geen contact meer maken met het Internet. Ik moet mijn comp helemaal opnieuw opstarten en dan gaat alles weer probleemloos.
Echter wanneer ik wederom even geen gebruik maak van het Internet heb ik weer hetzelfde probleem.
Het enige wat ik wel kan blijven doen is MSN messenger ?!?!?

Hallo

Ik had het zelfde probleem naar de laatste update van zonealarm.
Heb nu weer een wat oudere versie er op staan en geen probleem meer.
Weet niet waar het aan ligt.

Ik heb nu een andere versie geinstalleerd. Nu maar ff afwachten. Ik kom erop terug.
Heeft misschien iemand anders nog ideeen / oorzaken??:)

Ja die heb ik aan staan.
Teminste als je bedoeld dat mijn pc in de standby gaat naar een bepaalde tijd.

Geplaatst door koky
Ja die heb ik aan staan.
Teminste als je bedoeld dat mijn pc in de standby gaat naar een bepaalde tijd.

Nee,wat ik bedoel is je pci kaart.Kijk even bij eigenschappen van je netwerkkaart.Je hebt dan een tabblad mbt energie.Haal daar alle vinkjes eens weg en kijk wat er dan gebeurt.

Ik heb mijn computer een aantal uren niet aangeraakt en ik kan zonder problemen het Internet weer op. Ik heb een eerdere versie van Zonealarm geinstalleerd en blijkbaar zat hier het probleem in.
Ik heb idd ook even gekeken bij de eigenschappen van mijn netwerkkaart. Daar stond een vinkje of de computer het apparaat mag uitschakelen ivm energiebeheer.
Ik ga nu proberen of ik ook de laatste versie van Zonealarm kan installeren en of mijn Internet verbinding dan wel normaal doet.

heb hetzelfde probleem. Moet in Zonealarm zitten, want als ik uilog en meteen weer inlog kan ik weer vrij op internet ronddartelen:) :)

Geplaatst door maaspeter
heb hetzelfde probleem. Moet in Zonealarm zitten, want als ik uilog en meteen weer inlog kan ik weer vrij op internet ronddartelen:) :)

Dat is maar helemaal de vraag,want uit en inloggen betekent ook weer je netwerkkaart activeren,en als je de juiste configuratie in Zonelab hanteert is er niks aan de hand.

Misschien is het ook beter om een nieuw topic te openen maar dit is aan het forum beheer.

ow , ik heb er niet zo'n verstand van, maar ik weet wel dat ik donderdag dus ook de nieuwste versie van zone alarm erop heb gezet,en kon tot vanmorgen helemaal niet meer op het internet,

waar het door kwam is mij nog onduidelijk, maar nu ik dit lees, misschien toch wel goed om te vermelden,...

en ik wou het vanavond nog eens opnieuw proberen, maar nu ik dit lees wacht ik nog wel ff :rolleyes:

ow , ik heb er niet zo'n verstand van, maar ik weet wel dat ik donderdag dus ook de nieuwste versie van zone alarm erop heb gezet,en kon tot vanmorgen helemaal niet meer op het internet,

waar het door kwam is mij nog onduidelijk, maar nu ik dit lees, misschien toch wel goed om te vermelden,...

en ik wou het vanavond nog eens opnieuw proberen, maar nu ik dit lees wacht ik nog wel ff :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan