internetverbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter cat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Als ik mijn computer opstart komt er sinds kort het bericht er is geen internetverbinding wilt u opnieuw proberen of offline werken en dan kan ik kiezen.
Maar dat hoefde ik nooit want ik heb breedban kabel avn athome.
wat kan ik hieraan doen om het weg te krijgen.
groetjes
cat

Kabeltje los ?
Storing bij de provider ?
Reset de modem (stekker minuutje er uit)

vergeten te melden
Ik kan wel gewoon op internet klik opnieuw aan of klik het gewoon weg maar vind het zo lastig dat dit elke keer te voorschijn komt

greetz cat

Staat er bij Extra->Internet-opties->Verbinding 'Altijd mijn standaardverbinding kiezen' aangevinkt?

Misschien is het probleem opgelost als je dat aanvinkt.

Bij een kabelverbinding moet juist aangestipt zijn :nooit een verbinding kiezen, dus dat staat wel goed.

Heb even op Helpmij zitten zoeken, een paar topics gevonden met ongeveer het dezelde probleem. Check iig op spyware en virussen: Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Online-scannen: HouseCall

Leeg ook je cache: open Internet Explorer. Klik op Extra, en vervolgens op Internet-opties. In het gedeelte "Tijdelijke Internet-bestanden", klik op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK. Klik op OK om het Internet-opties venster te sluiten.

okay bedankt
cache is geleegd
de rest heb ik al wel eens meer gedaan weet dus hoe het werkt ga dat morgen weer een keer doen.
je hoort nog van me.

greetz cat

kom net van mn werk doe mn computer aan en zie dat het opgelost is doordat ik gisteren met adware en spyot gescand heb.
dank

greetz cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan