internetverbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joh

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2003
Kan op internetpagina's niet doorlinken en ook het verzenden van Email is traag of doet het niet. Ik heb eeb draadloos netwerk met encryptie onder windows XP professional. Ik heb norton antivirus verwijderd en weer geinstalleerd en de fire wall staat uit.Ik heb het systeem teruggezet voor dat ik problemen kreeg maar dan is de host onvindbaar. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik had dit probleem ook toen ik nog win 98 had dus bij jou niet het geval vermits je xp hebt, toch noteer ik even, je weet nooit.
In dezelfde periode had ik soms foutmeldingen bij het instaleren van programmas(niet altijd)
Ik heb toen de errornummer die steeds vermeld werdt in yahoo getypt en vondt een klein programma, daarna was het problemen en het openen van andere pagina's gedaan.

Dank je wel voor de reactie. Inmiddels heb ik er al een bedrijf bijgehad, maar die komen er ook niet uit. Het is zeer wisselend, soms gaat het versturen van Email zonder problemen en dan lukt het een hele tijd niet. Het ontvangen aat prima. Bij het doorlinken lijkt het wel of pagina'swaar een wachtwoord voor nodig is de problemen geven. IK BLIJF ZOEKEN.

opgelost

Uiteindelijk heb ik het probleem zelf kunnen oplossen door de
transmitter opnieuw te configureren. Achteraf heel éénvoudig, maar het heeft twee weken gekost

Goed dat het opgelost is,
Een oplossing kan soms zo simpel zijn,
Maar men moet er juist op vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan