interview (geluidsfragment) toevoegen op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaasdevries

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
Berichten
42
Ik heb een 'interview' op CD staan dat ik wil toevoegen op mijn website d.m.v. 'streaming'. De website is gemaakt in frontpage, daar kan ik behoorlijk goed mee omgaan. Maar ik heb absoluut geen verstand van de taak waar ik nu voor sta, begrijp niets van kreten zoals mpg zoals ik links en rechts op deze pagina zie. Ook de tutorials die ik aanklik brengen mij niet verder. Welke ervaren helper durft het aan om mij te begeleiden en het doel te volbrengen ? Het betreft een niet commerciele website: http://www.ericdenoorman.nl Het interview is met de maker van deze strip: Hans G. Kresse
 
De vraag is nog niet helemaal opgelost. Het gaat dus nu alleen nog over het webdesign gedeelte, m.n. hoe ik voorkom dat er - bij aanklikken van de hyperlink - van webpagina wordt verwisseld. Hyperlinks leiden naar een andere lokatie. Maar omdat het een geluidsfragment betreft wil ik het beeld juist NIET wijzigen, zodat de 'luisteraar' gewoon kan blijven kijken naar de pagina die hij aan het lezen was, (en dus) zonder op de terugknop van z'n browser te moeten klikken om verder te kunnen lezen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan