intikken toetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Soms, als ik toetsen van het toetsenbord indruk, bv. bij een woord bij google of een straat in een routeplanner, dan gaat spontaan het geluid op 'alles dempen' of de la van de dvd open...
dat doet ie niet altijd, maar prettig is het niet..
hoe kan het in vredesnaam?? En nog beter: hoe verhelp ik het???
ik heb al gescand op spyware (niets) en spybot en de virusscanner is update...

Weet je ook bij welke toetsen of niet?.

Ik ken een soort gelijk iets bij iemand. Maar dat was meer dat een 'vriend' van haar haar een programma had gestuurd. Geaccepteerd dus. Waarmee hij dit soort dingen dus kon doen ja. DVD la open etc.

Tja, ik open idd ook wel dingen die ik van vrienden krijg toegestuurd...maar mijn virusscanner AVG meldt dat er geen virus te bespeuren is....
Ik kan je niet zeggen dat het bij bepaalde letters gebeurd, volgens mij is dat heel variabel. Zoals nu, ik schrijf dit bericht en dan doet ie het dus niet, gelukkig!
Ik heb het het meest bij google, ik heb daar zo'n werkbalk van...(vind ik wel handig...), bij 1 a 2 van de plusminus 15 keer doet ie dus raar, is niet veel, maar toch....

mocht het nu een joke virus zijn,, die je hebt geopend, kun je misschien wel ff kijken bij je toepassingen .

Alt ctrl delete en kijk bij toepassingen of er iets onbekends tussen staat.

gr. Marcel

Nee, bij toepassingen staat niets onbekends.
Als dat al zo was, dan zou het toch altijd zo moeten zijn....? Of heb ik dat mis..?

Oja, was ik vergeten te vertellen:
Ik heb XP, maar als dan het bovenstaande gebeurt, dan start de pc automatisch opnieuw op. Hij geeft dan aan: standby wordt voorbereid. En dan krijg ik dat blauwe scherm met de foto van de user en welke programma's er actief zijn en die kan ik dan ook gelijk weer opstarten....

Hmmm, iemand een oplossing voor dit gekke probleem?

hoi Thea,

Als ik het goed begrijpt heeft de comp meerdere gebruikers. Zo ja,, wie is de beheerder daarvan, jij¿

gr Marcel

Nee, ik sta erin als enige gebruiker, user.
all users gebruik ik nooit.

Doe eens een online virus scan van Housecall Trend micro http://housecall.trendmicro.com

Misschien dat die wat vind. Het is soms bij een joke virus dat deze niet wordt herkent door je virus scanner omdat deze niet echt schadelijke exe hebben , alleen uitvoer exe wat niet schadelijk is maar wel lastig ( grappig voor de afzender) . Misschien dat housecall de naam kan vinden van deze joke virus ( als het er een is ).

Mocht Trendmicro niks vinden, probeer het dan weer eens uit te lokken wat jou lastig valt . Dus bij google of wat je dan doet waarbij het gebeurt en dan eens bij toepassingen kijken of er dan iets onbekends bij staat.

gr. Marcel

Ik heb Housecall gedaan, niets gevonden, gelukkig!
Ik ga dat andere even in de gaten houden, mocht er weer iets gebeuren, dan hoor je het van mij!
Bedankt alvast,
groetjes,
Thea.

Nou, afgelopen zaterdag was het weer zover!
Ik denk dat ik er nu achter ben, hoe het komt....(hopelijk..), als ik Adaware, AVG, Spybot en Diskcleaner laat lopen (elke zaterdag, dus), daarna doet ie ut dus....maar ook maar alleen bij de 1e keer als ik dan iets intoets bij Google. Later kan ik alles gewoon weer intoetsen zonder dat de mute aangaat, de pc vanzelf opnieuw opstart en de lade open gaat.
Laatst heb ik een nieuwere versie van Adaware opgehaald versie 1.06r1, ik heb zo'n idee dat ie het sindsdien doet, maar dat kan ik niet meer achterhalen, want ik weet niet meer wanneer ik dat gedaan heb, en hoelang ik dit euvel al heb (ettelijke weken, maar hoelang precies..???:rolleyes: )

Kan dit??

hoi Thea,,

Tja hier krijg ik ook een ¿ van,,, misschien kan je eens die programma,s een voor een proberen en dan kijken bij welk programma dit voordoet.

En hopelijk dat andere helpers erzijn die een antwoord weten over dit.

gr. Marcel

Hey Marcel,

Dat zal ik eens doen en ik laat het nog wel weten.
Bedankt alvast voor het meedenken!

:love: groetjes, Thea.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan