ojan
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 16 apr 2001
In de Netwerk van afgelopen maand stond een artikel met verschillende sites over casemodding OC, etc... Ik dacht dat deze informatie, zowel voor beginners als gevorderden, intressante lectuur zou kunnen vormen. Hierbij dus een lijstje van deze sites, aangevuld met sites die ik zelf al eens bezoek.
Hardocp
7 Volts
Belgian Casemodding
Bit-Tech
Black Magic Mod
Casecooler
Van autoradiator tot waterkoeling (duitse site)
Case-modding nl
The point of no return
Crazy Pc
Frozen CPU
Gideon Tech
Glowire
HaloZero
Hardcorecooling
Hardware ShootOut Belgium
Casemodding be
Modding net
The Modding Zone
Mod The Box
My Casemod
The Deep Thought Casemod
ocaddiction
Overclocker Cafe
PC Case Gear
Shrimpwars Casetuning
Toms Hardware Guide
Tweak Town
Tweakzone nl
Virtual Hideout
Watercooling de
casejunkiez
overclockersRIP
TWEAKERS NET Speciaal voor Steve! :thumb:
overclocking pagina nl Met dank aan Crash!
Zo, al deze sites bevatten een onwaarschijnlijke schat aan informatie. Hopelijk doe ik jullie hier een plezier mee. Ook staan er een paar commerciële sites tussen. Deze zet ik er niet bij opdat jullie daar gaan kopen, maar de talrijke foto's geven dikwijls een idee hoe iets eruit ziet, en als je dan je fantasie een beetje gebruikt kan je sommige dingen (veel goedkoper) zelf namaken. Als laatste wil ik nog toevoegen: Vul deze lijst aub maar aan. Zelf zoek ik nog intressante sites met tutorials over casemodding!
Hardocp
7 Volts
Belgian Casemodding
Bit-Tech
Black Magic Mod
Casecooler
Van autoradiator tot waterkoeling (duitse site)
Case-modding nl
The point of no return
Crazy Pc
Frozen CPU
Gideon Tech
Glowire
HaloZero
Hardcorecooling
Hardware ShootOut Belgium
Casemodding be
Modding net
The Modding Zone
Mod The Box
My Casemod
The Deep Thought Casemod
ocaddiction
Overclocker Cafe
PC Case Gear
Shrimpwars Casetuning
Toms Hardware Guide
Tweak Town
Tweakzone nl
Virtual Hideout
Watercooling de
casejunkiez
overclockersRIP
TWEAKERS NET Speciaal voor Steve! :thumb:
overclocking pagina nl Met dank aan Crash!
Zo, al deze sites bevatten een onwaarschijnlijke schat aan informatie. Hopelijk doe ik jullie hier een plezier mee. Ook staan er een paar commerciële sites tussen. Deze zet ik er niet bij opdat jullie daar gaan kopen, maar de talrijke foto's geven dikwijls een idee hoe iets eruit ziet, en als je dan je fantasie een beetje gebruikt kan je sommige dingen (veel goedkoper) zelf namaken. Als laatste wil ik nog toevoegen: Vul deze lijst aub maar aan. Zelf zoek ik nog intressante sites met tutorials over casemodding!
Laatst bewerkt: