Intro Web

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollandfever

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
Beste mensen,

Onlangs heeft het bedrijf http://www.introweb.nl/ op het randje van faillisement gestaan.

Nu heeft het bedrijf een doorstart gemaakt.
Helaas hebben zij besloten het SkyAccess draadloos netwerk af te stoten.

http://www.introweb.nl/nieuws/nieuwsbrief/nieuwsbrief.php?id=165

Nu had ik een 2jarig abbonnement daar lopen en reeds vooruit betaald.

Dag geld ...maar ik mag de modem wel houden maar maak volgens hun geen recht meer op mijn geld?

Weet iemand van jullie hoe dat precies juridisch zit en wat voor mogelijkheden ik heb met de modem?

Ik hoop echt dat jullie mij hiermee kunnen helpen!!

Alvast bedankt!

Failliet.....helaas dan sta je achteraan in de rij.
eerst de belasting en dan pas............jij.
Geld ben je gewoon kwijt of je moet met alle gedupeerden proberen om er nog iets van te maken.
Maar ik denk dat je niks kunt verhalen.
het bonhoeffer college en het stedelijke zuid waren de grootste afnemers misschien dat zij nog iets kunnen betekenen voor jou.

En ja dat modem...dat kun je aan de wilgen hangen hier is niks meer mee te doen.

En het heeft niet op het randje gestaan het is gewoon failliet hoor.
Daarna is er een doorstart gemaakt zonder het draadloos gedeelte.

Ok,

Maar ik heb het abonnement afgesloten bij IntroWeb en deze hebben op hun beurt een 3e partij aan de hand genomen voor het wireless internet.

Wezenlijk heb ik dus niks van doen met SkyAcces...Toch?...Introweb is toch diegene die met mij een contract hebben afgesloten?

Als je ergens iets koopt en het product is niet goed...word je toch ook niet naar de fabrikant doorgestuurd?

Aangezien Introweb nog steeds bestaat en nu nog steeds zaken doet lijkt mij het onwaarschijnlijk dat ze zich aan hun verantwoordelijkheden kunnen ontrekken.

Maar goed...ik denk nu even simpel

Geplaatst door hollandfever
Ok,

Maar ik heb het abonnement afgesloten bij IntroWeb en deze hebben op hun beurt een 3e partij aan de hand genomen voor het wireless internet.

Wezenlijk heb ik dus niks van doen met SkyAcces...Toch?...Introweb is toch diegene die met mij een contract hebben afgesloten?

Als je ergens iets koopt en het product is niet goed...word je toch ook niet naar de fabrikant doorgestuurd?

Aangezien Introweb nog steeds bestaat en nu nog steeds zaken doet lijkt mij het onwaarschijnlijk dat ze zich aan hun verantwoordelijkheden kunnen ontrekken.

Maar goed...ik denk nu even simpel

Die vetgedrukte regel kun je niet menen. Bijna alle winkels zeggen na de ruiltijd (meestal 14 dage) Dan moeten we het terug sturen naar de fabriek, en dat kan wel 3-9 weken kosten....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan