intypen van gebruikersnaam/wachtwoord bij windows live messenger traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeronimo167

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2007
hoi,

ik heb hier een laptop met windows live messenger en tot voortoe werkte hij perfect maar als ik nu me login gegevens wil intypen gaat dit sloom, om de zoveel seconden komende de pas getypte letters in de regel voor de inlognaam en het wachwoord

als iemand me kan helpen.. post hier alsjeblieft

Dit kan een virus zijn of spyware zijn. Heb je er alleen last van met MSN Live of ook met bijvoorbeeld Word.

Check je PC eens op aanwezigheid van Spyware (www.himanpro.nl)
Het beste kun je na installatie van Hitmanpro het vinkje aanzetten om het in de veilige modus uit te voeren aangezien spyware dan mogelijk niet wordt opgestart.

Na dat hitman alles updates heeft gedownload start hij de PC opnieuw op in de veilige mode en als hij klaar is start hij weer normaal op.

Tijdens het uivoeren van de updates voor Hitmanpro krijg je verschillende meldingen van je firewall. Deze doorlaten anders werkt het updaten niet.

Voor ook eens een defragmentatie uit van je Hardisk.

ik heb hitman al gedraaid maar gewoon in windows ik ga nu proberen dit te doen in veilige modus, ik had in ieder geval zojuist ook het probleem dat de hele pc traag was dus we zullen zien

Wat je ook nog kunt proberen is:

Start --> Uitvoeren --> en type: MSCONFIG
Kies uit het eerste tabblad Selective Startup en zet alle vinkjes aan behalve van de StartUp en klik OK en reboot PC. Voor een nog beter test zet je eerst 1 vinkje aan en herstart je de PC. Testen en als het niet aanwezig is dan weer vinkje erbij aanzetten en weer herstarten etc etc. Totdat alles weer aanstaat.

Als het probleem niet meer aanwezig bij StartUp items dan wordt er dus een programma met XP gestart die dit veroorzaakt. In het tabblad StartUp kun je dan eventueel alles daar uitzetten en stuk voor stuk aan zetten en PC steeds opnieuw opstarten. Zet dan wel in het eerste tabblad wel eerst Normal Startup aan.

Als je geluk hebt kom je er dan achter welk programma de schuldige is.

Zo kom je weer wat verder en mogelijk tot de oplossing.

Als je klaar bent met testen wel bij Selective Startup kiezen voor Normal Startup zodat alles weer normaal start.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan