Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Code:Sub test() For i = 3 To 7 Cells(i, "I").Value = Application.WorksheetFunction.Max(Range("F" & i & ":H" & i)) Next End Sub
Met vriendelijke groet,
Roncancio
Code:Sub test() With [I3].Resize(5) .Formula = "=MAX(RC[-3]:RC[-1])" .Value = .Value End With End Sub
zo leren we weer bij
Bijleren doe je door andere topics hier op het forum te doorgronden, en minder door zelf vragen te stellen![]()
Dat is geen verwijt hoor, maar als je 10 vragen stelt op 2 dagen en nog wat...
Gewoon eens een paar avonden niks anders doen dan topics lezen (met VBA-code), code opschrijven op een blad papier of code plakken in Notepad, de logica erachter nagaan, hoe zet je juist een formule in Excel, een autofilter programmeren, en nog zo van die dingen. Het is heus niet enorm uitgebreid hoor :thumb:
Volgens mij staat er nergens in de reglementen dat je maar een beperkt aantal vragen mag stellen.
Het wordt wel gewaardeerd als een TS al het eea heeft voorbereid en aangeeft waar hij/zij vastloopt.
Het zoeken bij Helpmij vind ik persoonlijk niet ideaal en ik kan mij voorstellen als men niet zo snel een antwoord op een vraag kan vinden.
Met vriendelijke groet,
Roncancio
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.