• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

invalid qualifier

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobody11

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
goede avond iedereen,

ik heb een stukje code dat precies lastig doet :-))

Code:
Sub test()
For i = 3 To 7
Cells(i, 9).Value = Application.WorksheetFunction.Max(Range(Cells(3, 6), Cells(3, 8)).Rows(i))

Next
End Sub

Next

Laatst bewerkt:
Code:
Sub test()
For i = 3 To 7
    Cells(i, "I").Value = Application.WorksheetFunction.Max(Range("F" & i & ":H" & i))

Next
End Sub

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Code:
Sub test()
    With [I3].Resize(5)
        .Formula = "=MAX(RC[-3]:RC[-1])"
        .Value = .Value
    End With
End Sub

Code:
Sub test()
    With [I3].Resize(5)
        .Formula = "=MAX(RC[-3]:RC[-1])"
        .Value = .Value
    End With
End Sub

nice! (zo leren we weer bij), al zal het nog lang duren eer ik zo iets uit mijn eigen kan :-)

Bijleren doe je door andere topics hier op het forum te doorgronden, en minder door zelf vragen te stellen :eek:

ik zoek wel meestal(niet altijd toegegeven) op het forum, maar eer je een probleem vind dat gelijkaardig is aan het jouwe?

maar toegegeven, ik zal meer zoeken.. sorry voor dat... (het is een menselijke fout neem ik aan)

Dat is geen verwijt hoor, maar als je 10 vragen stelt op 2 dagen en nog wat... :eek:

Gewoon eens een paar avonden niks anders doen dan topics lezen (met VBA-code), code opschrijven op een blad papier of code plakken in Notepad, de logica erachter nagaan, hoe zet je juist een formule in Excel, een autofilter programmeren, en nog zo van die dingen. Het is heus niet enorm uitgebreid hoor :thumb:

Dat is geen verwijt hoor, maar als je 10 vragen stelt op 2 dagen en nog wat... :eek:

Gewoon eens een paar avonden niks anders doen dan topics lezen (met VBA-code), code opschrijven op een blad papier of code plakken in Notepad, de logica erachter nagaan, hoe zet je juist een formule in Excel, een autofilter programmeren, en nog zo van die dingen. Het is heus niet enorm uitgebreid hoor :thumb:

neen, ik weet het :-) ik doe dit regelmatig in feite, maar het probleem nu is dat er wat druk achter zit, ik wil voor mijn eigen een bepaalde sheet opzetten omdat ik die in de toekomst weet nodig te hebben , ik heb deze dagen ook iets minder tijd dan ik had gewild, vandaar dat het iets sneller meot gaan allemaal.. maar toegegeven, ik stel iets veel vragen de laatste tijd :-)

desalnietemin: enorm bedankt allemaal!!

Volgens mij staat er nergens in de reglementen dat je maar een beperkt aantal vragen mag stellen.
Het wordt wel gewaardeerd als een TS al het eea heeft voorbereid en aangeeft waar hij/zij vastloopt.
Het zoeken bij Helpmij vind ik persoonlijk niet ideaal en ik kan mij voorstellen als men niet zo snel een antwoord op een vraag kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Volgens mij staat er nergens in de reglementen dat je maar een beperkt aantal vragen mag stellen.
Het wordt wel gewaardeerd als een TS al het eea heeft voorbereid en aangeeft waar hij/zij vastloopt.
Het zoeken bij Helpmij vind ik persoonlijk niet ideaal en ik kan mij voorstellen als men niet zo snel een antwoord op een vraag kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

dat probleem ondervond ik net in feite.. ik wist dat ik eens een thread had gelezen waarin mijn probleem stond, en ik kon mij nog een stukje code herinneren.. ik heb dat trachten zoeken en het vond niets, maar ik begrijp Wigi zijn standpunt en dat van jou Roncancio!

mijzelf kennende post ik iets te snel vragen :-) ik ga eens eerst leren wat langer en beter zelf uit te zoeken.. al is het gewoon verleidelijk de vraag te stellen :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan