Invision Power Board, group icons?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik heb een Invision Power Board forum, en ik wil graag group icons gebruiken voor moderators and admins etc.
Alleen ik kan alleen maar interne plaatjes gebruiken, oftewel, ik kan niet linken naar externe plaatjes bijvoorbeeld op mijn webspace.
Het enige wat ik kan doen is een filename invoeren. Er komt dan automatisch http://www.freeibforums.com/forums/html/team_icons/ voor te staan. Ja ik heb een gratis IB forum daar laten hosten :)

Weet iemand hoe ik naar buiten kan linken?

EDIT: Nu komt dat .../team_icons/ er niet meer achter,
maar ik kan nog steeds geen externe plaatjes gebruiken.

Laatst bewerkt:
Kun je ze niet daar uploaden dan?

Ik heb hetzelfde probleem gehad..

Hmm, nee, ik denk het niet :( maar de site lijkt ook wel een beetje dood eigelijk, ik kan niet eens een mailtje sturen (e-mail ongeldig)

Hmm, ik dacht eraan om ergens wat gratis webhosting aan te vragen en daar een PHPbb forumpje op te zetten (gratis en ik kan m dan nog helemaal zelf beheren ook).

Maar hoe veel ruimte kost zo'n forum nou eigelijk, want zou ik niet een host nodig hebben die unlimited webhosting bied?
Of is 100mb al genoeg

1. Unlimited bestaat niet
2. De forumsoftware zelf past al binnen de 10 MB.

Maar wanneer mensen bijlagen gaan uploaden en de Dbase groeit kan het wel oplopen.

;) ik weet dat unlimited niet bestaat, maar ik heb het over hun advertenties :)

Hmm, en wat nou als er veel mensen gaan posten enzo, maar niet uploaden? Kost dat veel ruimte?

Kijk naar forum.vi.nl:
Onderwerpen: 23,391, Posts: 914,656, Leden: 10,536

Een database van >1 GB (1000 MB)

Kijk naar aso:
Onderwerpen: 5.734, Posts: 39.722, Leden: 5.793

Een database van >125 MB
...

Hoe druk verwacht je dat het worden zal?

Een klein "privé" fora trekt niet zoveel.

Ai,

nou ik denk niet dat het echt druk wordt, het wordt een forum voor MMFDomain, mijn site waar ik spellen en programma's post die ik heb gemaakt.
Het forum wordt zoiets als een Support forum, en een forum waar je updates kunt vinden (niet op het forum ge-upload, maar links enzo).

Misschien een maandelijkse pruning? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan