Invisionboard vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hondje

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2003
Berichten
95
1) Ik wil een nieuwe skin installeren. Hoe doe ik dit?

2)Je kan voor je topictitel een smiley zetten. Hoe edit ik die groep smileys?

3) Hoe wijzig ik de edit/post reply buttons?

4)Hoe verwijder/wijzig ik de invisionboard banner?
 
Hoi,

Ik weet het niet precies, want ik gebruik PHPBB, maar ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde is..

1. Je download eerst een mooie skin en die pak je dan uit. Dan load je die up naar je forum (Via een FTP client) in de mak templates of lay-outs (iig in die richting). Het kan zijn dat je hem dan eerst nog moet installeren. Dat doe je via het administratie paneel (mocht het nodig zijn)

2. Week niet..

3. In de map Images via ftp.. Kan je een ander plaatje uploaden, maar dan moet je wel ervoor zorgen dat ze dezelfde naam hebben.

4. Die kan je ook gewoon aanpassen in de map Images, van je Forum.. Ik zou hem niet weggooien, maar gewoon een ander plaatje gebruiken..

Succes,
Timothy
 
Je moet voor de style de tar.gz file uploaden naar de archive_in map. Daarna via het admin panel de style installeren.
 
Geplaatst door BrEeZeR
Je moet voor de style de tar.gz file uploaden naar de archive_in map. Daarna via het admin panel de style installeren.

archive_in? ?????
 
Ja, als je via ftp op je site inlogt, staat er ook een map met je forum en daarin staat waarschijnlijk archive_in..
 
Geplaatst door T._de_vries
Ja, als je via ftp op je site inlogt, staat er ook een map met je forum en daarin staat waarschijnlijk archive_in..

hoe doe ik dat?
 
Eerst download je een ftp programma (bijv. cute ftp op www.downloads.com) en dan log je daarmee in op je site (ftp info. heb je waarschijnlijk al van je host gekregen) Daar staan dan allemaal mappen en daartussen ook een map met je forum. Daarin dan een archive_in map.. Daar dan die lay-out in uploaden.

Succes,
Timothy
 
Geplaatst door T._de_vries
Eerst download je een ftp programma (bijv. cute ftp op www.downloads.com) en dan log je daarmee in op je site (ftp info. heb je waarschijnlijk al van je host gekregen) Daar staan dan allemaal mappen en daartussen ook een map met je forum. Daarin dan een archive_in map.. Daar dan die lay-out in uploaden.

Succes,
Timothy

waar kan ik die host info opvragen
 
Bij je host...

Waarschijnlijk heb je daar al een mailtje van gekregen.

Je mag ook wel een beetje zoeken hoor.. ;)

Succes,
Timothy
 
Geplaatst door T._de_vries
Bij je host...

Waarschijnlijk heb je daar al een mailtje van gekregen.

Je mag ook wel een beetje zoeken hoor.. ;)

Succes,
Timothy

waar in de admin cp kan ik dat vinden?

groeten,

AMDNerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan