Invoegen bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolimans

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2000
Berichten
260
Waar kan ik in Outlook 2003 instellen dat de bijlagen (bijv. foto's) standaard niet in een rijtje in de balk "attachments" komen, maar in het tekstveld? (dus tussen de tekst in)
 
Gebruik je Word als E-mail editor? Ik kan gewoon inderdaad plaatjes kopieren en plakken in de tekst, zonder dat deze als bijlage toegevoegd worden.
 
Ik gebruik inderdaad Word als email editor, maar ik wil geen plaatje in de tekst invoegen maar een bestand in het tekstvlak, zodat als je op het bestend dubbelklikt, dat dan het plaatje (of foto) geopend wordt.
 
Denk dat het alleen kan als je een hyperlink gebruikt en deze dus naar een online locatie laat verwijzen. Je eerste bericht geeft aan dat je een plaatje in het tekstvak wilt toevoegen, niet een verwijzing naar een plaatje.
 
Ik wil inderdaad een foto of plaatje invoegen, maar dan in de vorm van een bestand (dus géén hyperlink) zodat de foto opent als je op het bestand dubbelklikt.
Dat lukt nu ook wel, maar de bestanden komen nu standaard boven in de balk "attachments" te staan en ik zou ze graag in het tekstvlak hebben, dus tussen de tekst in. Ik denk dat dit ergens een instelling is, maar ik kan niet vinden wáár.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan