• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invoegen kalender/bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pander

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2014
LS,

ik ben op zoek naar een manier om een kalender in te voegen in excel. Ik wil vervolgens per geselecteerde datum een opmerkingen kunnen plaatsen. Zodat ik later terug kan zien wat ik evt. heb opgemerkt bij een bepaalde datum. Een soort van agenda maar dan in excel dus.

Ben reuze benieuwd naar jullie ideeën..

Gr,
Pander

Beste Pander,

Welke versie van office heb je.
Er is namelijk nog al wat verschil wat kalendergebruik betreft.

dus als je even dat ons eerst vertel.

en als je office heb, waarom gebruik je niet de outlook kalender.

Groetjes Perry

Hoi Perry,

dank voor je reactie. Het gaat om office 2010. Reden voor het niet gebruiken van outlook is omdat ik een aantal functies in een werkmap bij elkaar wil hebben waaronder deze mogelijkheid.

Gr,
P.

Hoi Pasan,

jij ook bedankt voor je reactie. Echter is het niet wat ik zoek. Ik ben op zoek naar een soort en met van agenda waarin plus minus 30 man per dag kunnen aangeven wat ze doen en of waar ze zijn. Hierbij dacht ik dat het makkelijk zou zijn als je dan een datum kunt selecteren en vervolgens de opmerkingen kunt zien die zijn geplaatst; selecteer je geen datum: zie je niks..

Gr,
P

kun je een voorbeeld bestand plaatsen?

Dubbel klik ergens in kolom A in het Blad "Notitie" en een form wordt geopend

Bijlagen

Gebruik ook eens de zoekfunktie in dit forum....

Hoi Pasan,

dank voor je reactie. Hier kan ik verder mee

@snb, jij ook bedankt: nuttig.

gr,
Pander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan