• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invoegen nieuwe regel met behoud van formule

Amstellovich1967

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2017
Ik heb 2 tabbladen waar we gegevens willen gaan bijhouden voor grafische weergave.

Middels de button “Toevoegen data” in Tabblad Data afd1 wordt er op de bovenste regel een nieuwe datum gecreëerd. Echter wil dit niet meer lukken omdat er een extra tabblad “Data afd2 “ is toegevoegd om dit ook voor deze afdeling te maken.

In Tabblad “Data afd1”wordt er wel een nieuwe regel aangemaakt maar krijg hier geen opvolgende datum te zien en krijg een foutmelding.

In Tabblad “Data afd2 “ wordt er wel een nieuwe regel met opvolgende datum aangemaakt alleen krijg ik in cel G4 een foutmelding dat iets in de formule is verwijderd.

Wie wil mij helpen om dit toch werkend te krijgen? Weet niet goed wat ik fout doet.

Alvast bedankt,

Rene

Bijlagen

De rijen 80 t/m 105 van werkblad "Data afd1" bevatten geen datum in kolom 4.

@AHulpje: Ik heb de regels verwijderd en dit werkt. In tabblad blijft G4 een foutmelding geven die ik niet goed krijgt. Ik heb er al een nieuwe formule ingezet maar blijft een fout aangeven..

Groet,
Rene

Op werkblad "Data afd 2":
Verwijder rij 4.
Selecteer cel G4.
Dubbelklik op het rechteronderpuntje van de geselecteerde cel.
En ziedaar, je kolomformule is hersteld.

P.S.
Werkbladbenaming is niet helemaal consequent, "Data afd1" versus "Data afd 2".

Terug
Bovenaan Onderaan