Invoer automatisch in andere werkblad plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asmaiac

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
51
Hoi,

Ik zit met het volgende.

Ik heb een document met daarin 3 werkbladen met informatie. Op tabbladen 1 + 2 hou ik bij wie welke boek heeft geleend.

Nu zou ik graag willen dat wanneer ik nieuwe boeken invoer in werkblad1 en/of 2 dat deze ook worden weggeschreven in werkblad 3.

In werkblad 3 wil ik dan een button waarmee ik de gegevens (indien gewenst) kan verwijderen.

Het is de bedoeling dat oude gegevens dus niet worden meengenomen, alleen wanneer ik nieuwe gegevens invoer moeten deze overngenomen worden.

Volgens mij is dit niet heel moeilijk, maar kan er helaas niet op komen.


Groetjes
 

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan