invoer in word, verwerking in excell en dan de uitkomst in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murphy01

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2010
Berichten
5
Geachte heren/dames,

ik probeer een Factuur in word, te koppelen aan een bestellijst in excell, zodat als de aantallen vermenigvuldigd worden met de stuksprijzen een totaal bedrag ontstaat. Dit werkt prima in excell, alleen nu wil ik dus dat als er in excell een waarde aan een cel wordt gegeven, dat die hele rij dan in een word doc komt te staan, zodat alleen datgene uit die excell tabel wat een waarde heeft terugkomt in 't word bestand. (hoop dat ik 't enigzins begrijpelijk heb uitgelegd).
even voor de goeie orde; ik heb nul verstand van VB....

Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Beste Murphy,

Waarom maak je je factuur niet volledig in excel, dan heb je veel meer mogelijkheden.
Kijk maar eens in dit forum bij Excel en in de zoekfunctie Factuur.
Groet,
Bas
 
Ja is een goeie tip, maar ik weet hoe ik text moet verwerken in Word, en ik kan een beetje aanrommelen in Excell, maar als ik text moet verwerken in Excell, zodat ik een nette factuur krijg die ik aan een klant kan sturen..:shocked:. das vragen om problemen! Tenzij iemand me kan uitleggen hoe dat dat werkt...! Alvast bedankt!!:d
 
Hoi Murphy,

Kijk in dit forum bij excel en typ factuur in de zoekfunctie.
Je krijgt legio voorbeelden en hints hoe deze te maken.

Anders maak daar een begin en stel je vraag, je wordt daar ook geholpen net als hier.
Groet,
Bas
 
Bas,

hardstikke bedankt! ik ga ze bij ''excell'' maar eens lastig vallen.... haha

Murphy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan