invoer met ie

Status
Niet open voor verdere reacties.

okeee

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Berichten
114
Als ik iets intik in internet explorer en daarnaa op enter druk, duurt het opeens heel lang voordat de pagina geladen wordt, hoe komt dit?
 
Omdat het Internet explorer is :D Probeer eens een alternatief... http://www.mozilla.com en download er firefox, ik ben er zeker van dat je tevreden zal zijn ;)

Greetz
 
Voorkomen is beter dan genezen... Met een alternatieve browser trek je heel wat minder tot geen spyware binnen :p
 
een andere browser, wat zijn de veranderingen dan allemaal precies?
 
Sneller stabieler, aangenamer, een popupblokker, nooit meer vastlopers, minder spyware :p :D Een andere browser, is gewoon een ander programma (zoals IE) om op het net te surfen. Firefox heeft dus ook een adresbalk etc etc, maar onder 'de motor' is er heel wat anders en beter :d

Succes

Take back the web...
 
Ik kreeg verder een fout bij het opnieuw opstarten van windows over het laden van Internet Explorer.
Ik heb geen vreemde spyware gevonden
 
Laatst bewerkt:
Een heel andere vraag ... ik heb die Firefox een paar dagen geprobeerd ging wel lekker .. maar ik miste het knopje van favoriten ..net als bij explorer..1 klopt dat?
 
Ga naar View --> toolbars --> customize en sleep het knopje van bookmarks naast het huisje (of elders) bovenaan. Nu heb je een knop voor je bookmarks. Succes :)
 
Heb je al IE herstellen geprobeerd?
configscherm>software> IE aanklikken>toevoegen/verwijderen aanklikken>IE herstellen kiezen
 
weet je misschien waar ik opnieuw internet explorer 6 kan downloaden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan