Invoer programma voor PPC

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Handhaver

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Berichten
7
Hallo allemaal,

Ik ben mij voor mijn werk aan het orienteren op de mogelijkheid om voor mijn Pocket Pc een programma te schrijven dat de volgende zaken zou moeten kunnen:

Op mijn PPC bij een te stellen vraag de keuze te hebben uit een reeks, een of meerdere vakje(s) aan te vinken, waarna ik zonodig het nodige commentaar kan toevoegen en daarna verder wordt geleid naar de volgende vraag.
(een soort toetsings protocol zo van is A gedaan dan, Actie B anders actie C .. en met mogelijkheid om specifiek comentaar te leveren op de vraag)

Afhankelijk van de gestelde vragen een rapport kan maken waarin afhankelijk van waar het vikje staat wel of geen standaard regel wordt aangeroepen met daarbij het gemaakte commentaar. Zoiets als het genereren van een rapport.

Het overdragen van de gegevens en het rapport naar mijn desktop PC (liefst via de Pc-synckabel)

Heeft iemand voor mij goede tips met welk dit programma ik het gewenst zou kunnen maken, waar ik rekening mee moet houden met het maken, hoe moeilijk het is dit te maken als niet programmeur, en waar ik betreffende programma (liefst goedkoop of kostenloos) vandaan kan halen.

Alvast hartelijke dank voor het meedenken.
 
Ik heb zelf eens voor school een programma voor een PDA moeten maken.
Dit heb ik met C# gemaakt.
Bij C# kan een module ingevoegd worden(of zit er al in) speciaal voor pocket PC's daarin zit ook meteen een simulator.

C# kan geschreven worden in Visual Studio.
Dit is gratis te downloaden.
 
Bedankt voor je antwoord.

Ik ben echter een aboslute leek op dit gebied dus waar te beginnen??

Heeft iemand een soort cursus of website waar daar meer uitleg over wordt gegeven?

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan