• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invoerveld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeps, staat nog niet op opgelost.
Graag je volgende vraag stellen in een nieuwe post :D
Gebeurt nog wel eens dat er een 2e vraag onder de 1e wordt gesteld, hierdoor wordt het een eetje een zooitje en kunnen anderen mensen er niks van leren of op zoeken.

Groet,
Ferenc

Oeps, staat nog niet op opgelost.
Graag je volgende vraag stellen in een nieuwe post :D
Gebeurt nog wel eens dat er een 2e vraag onder de 1e wordt gesteld, hierdoor wordt het een eetje een zooitje en kunnen anderen mensen er niks van leren of op zoeken.

Groet,
Ferenc

Ik heb nog een vraag over dit topic. Ik heb namelijk een textvak in een formulier gemaakt. In dit textvak moet de notatie in uren staan dus bijvoorbeeld 12:00. Het is nu zo wanneer ik deze notatie invoer, dat ie automatisch omspringt in 0,5. Weet iemand welke code ik in vba moet plaatsen voor de juiste notatie?
De volgende code werkt namelijk niet:
'tijdmelding
Storingsformulier.tijdmelding.Value = : mm

Het is ook zo wanneer ik de datum het ingevoerd. Dit zijn 3 velden (dag, maand en jaar). Maar wanneer de dag kleiner is dan de maand wisselt Excel dit om in het veld waar de datum moet komen te staan.
voorbeeld
09-12-2006 wordt dan 12-09-2006

hoe kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan