• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invoervelden aanmaken obv opgegeven bereik

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorisg

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2005
Zie bijlage.
Dit formulier is bedoeld om de bezetting van een huis te registreren voor betaling. Hierbij wil ik door het opgeven van de aankomst en vertrek datum dat het sheet dan zelf de bezette data aanmaakt zodat ingevoerd kan worden wat de bezetting was op die dagen.
Is het dus mogelijk om afhankelijk van de ingevoerde data de invoervelden aan te maken en de formules hierop aan te passen? De oplossing die er nu staat doet dit niet helemaal zoals ik het wil omdat er nu cellen 'open' blijven voor invoer wat niet zo zou moeten zijn.
Hoor graag of iemand een betere oplossing heeft.

Groet Joris,

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heb toch een oplossing kunnen uitfilteren.
Enkel de cellen die vallen binnen de 2 datums worden vrijgegeven voor invulling.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hallo Cobbe,

Dit is bijna perfect. Is het ook mogelijk dat alleen de cellen die ingevuld mogen worden ook zichtbaar zijn? Dan ben ik helemaal blij.
En hoe heb je dit nou gedaan?

Groet en bedankt Joris.

Wow, helemaal top. Ik durf het bijna niet te vragen maar zou het ook kunnen dat de optelsom in de cellen C9 t/m C11 zicht beperkt tot het aantal zichtbare/in te vullen cellen.
Als er nl nog aantallen staan bij een datum die later buiten beeld valt wordt deze nog wel meegeteld.
Hoor het weer graag.

Groet Joris.

Het forum dient om te vragen hé.
We voelen ons tot niets verplicht het gebeurt gewoon op vrijwillige basis.

Kijk eens of je dit voor ogen hebt.

Bijlagen

Hi Cobbe,

Super dit. Precies wat ik wilde. Thanks.
En geniaal forum dit. Maak er zeer dankbaar gebruik van.

Groet Joris,

Ahum, vrees dat ik je toch nog eens moet lastig vallen.
Als je de begin en eind datum invult en dan aantallen in de rijen 9 t/m 11 telt hij niet op.

Groet Joris,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan