• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invul formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigfoot47

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2008
Hoi

Hoe kan ik een invul formule maken.

Pak het bestand via de linkhttp://users.skynet.be/fa802354/test1.xls

In werkblad klanten ik iets moeten plaatsen in kolom G els ik er een x plaats zou ik via de blauwe balk de gevens van op de rij waar de X staat moeten ingevuld worden op de juiste plaats in werkblad invul.

mvg danny

Laatst bewerkt:
Beste bigfoot47 ;)

Zou het niet beter zijn dat je in Tabblad Invul gewoon bij klant de Naam oproept en dat de gegevens automatisch laat invullen ?

Zie bestandje.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Had het liever anders gehad maar zal het zo maar doen . hoe verkrijg je die balk met de pijl achter klant

bedankt juist nog 1 vraagje hoe krijg ik nu een lijst met de klantennr op die plaats komt altijd met de namen

Ik heb je bestand aangepast.
In de blauwe cel zit een lijst van klantnummers. Indien die lijst in het werkblad Klanten wordt uitgebreid, dan wordt de lijst in de cel automatisch aangepast.
Zodra je een keuze maakt uit de lijst verschijnen de bijbehorende klantgegevens.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

als ik daar klantennr plaats gaat het niet

Je moet dit bereik laten verwijzen naar andere cellen (en evt. een andere naam geven maar strikt noodzakelijk is dat niet). Doe een Ctrl-F3 en je kan één en ander daar aanpassen.

Wigi

Nu heb ik alweer een ander probleempje. het is me ooit gelukt maar weet ni meer hoe.

als BV in kolom C de som moet staan van Kolom A x B .

nu als A en B niet ingevuld staat krijg ik in kolom C 0 te staan hoe kan ik zie leeg krijgen

dat die nul weg is . Want dit is voor een offerte te maken en dat is dat niet mooi als je deze zo moet afdrukken.

sorry dat ik jullie wer lastig val

er klopt iets niet want hij geeft dan in het vak NAAM in plaats een leeg vak

Kan je nog de moeite nemen om de vraag op opgelost te zetten aub? Bedankt.

terug even open omdat ik met een probleempje zit. als ik de formule terug maak in ander pagina dus overneem. geeft hij een foutmelding.

wat heb ik verkeerd staan in de formule bij naam - adres

ik heb het ook gedaan met de artiekels en dat ging wel .

mvg bigfoot

Bijlagen

Klant 1 komt niet voor in kolom A van het laatste tabblad.

Wigi

PS: bovenaan op een factuur 2 fouten schrijven komt niet echt professioneel over :confused: Pas dat even aan vóór je het vergeet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan