• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invulformulier gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonWeb1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Goedemorgen,
ik heb in Excel 2010 een invulformulier gemaakt waarbij ik op het eerste blad lijsten heb gemaakt met namen, soorten examens en locaties.
Op het 2e blad moeten deze ingevuld worden om aan het eind van het jaar een rapportage te maken met wie, wat, waar en wanneer gedaan heeft.

Het probleem dat ik nu heb is dat alles opgehaald wordt uit steeds dezelfde cellen. Als ik dus op de 2e regel zaken getoond krijg, neemt hij de waardes over die ik op blad 1 heb gekozen, maar wijzigt hij de gegevens uit de eerste regel ook naar de nieuw ingevoerde waardes.

Ik heb al gezocht op IE maar kom er niet uit. Hopelijk is hier iemand die mij kan vertellen hoe ik dit op moet lossen. Ik ben niet erg bedreven met VBA dus hoop ik op een (voor mij) begrijpelijkere oplossing.

Alvast dank voor je hulp,

met vriendelijke groet,
Ron Weber :o

Post eens een vb bestandje dan zal de oplossing wel aangereikt worden.
Een van de woordjes die ik als Belg heel leuk vind en hier door de Nederlandse vrienden soms wordt gebruikt is :wij zijn geen TIKKIPPEN:)

In NL gebruiken we een ander dier voor die uitdrukking :P

@gast0660,

die kende ik nog niet..

Was tokkelgeit niet van de 27MC?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan