• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

invulformulier maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

taco86

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
ik probeer een invulformulier te maken met excel. Dit is redelijk gelukt, nu krijg ik alleen een foutmelding. ik weet niet waar deze vandaan komt en ik heb het probleem dat mijn VBA-help functie niet werkt (krijg hem niet geinstalleerd)

ik hoop (en denk) eigenlijk dat het iets redelijk simpels is, maar kan het dus niet vinden

alvast bedankt

Bijlagen

Taco86, Opzich heb je hier ook géén VBA-help bij nodig. Je code 'klapt' en geeft je de mogelijkheid om op de knop 'debug' te klikken. Als je dit doet zie je waar in de code je probleem moet zitten.
In jouw geval is dit in de procedure Spinbutton1_change. Je object 'Aantalpersonenen.Value' is niet goed ingetikt. Om dit soort fouten te voorkomen kan je het beste je modules beginnen met Option Explicit. Hierdoor wordt je verplicht om je variabelen en objecten juist te declareren en voorkom je vervelende spelfouten in je code.

Groet, Leo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan