invulformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Wij zijn bezig met het maken van een invulformulier en nu hebben we de invulbuttons gemaakt en daaronder een "verzend button"geplaatst,die button is al wel gekoppeld aan een e-mail adres.Maar hoe kunnen wij de ingevulde gegevens nu koppelen zodat ze naar ons mail adres gestuurd worden?

hallo ja eigenlijk wel, maar dat gaat zeker niet als je dat zelf wilt doen met dreamweaver?:confused: oftewel een invulformulier ingevullen en daarna dat de mensen alleen op de verzend button hoeven te klikken en dat wij het dan binnen krijgen in onze outlook, dus dat de mensen niet weten waar ze het heen zenden zeg maar

Dat gaat toch allemaal met bovenstaande? Of begrijp ik je verkeerd?

ja maar als je naar die site gaat moet je daarvoor betalen om dat te laten doen, en ik probeer juist het zelf te doen:)

Hmm... Hoe kom je erbij dat je moet betalen? :confused:

Je kan het formulier met mailscript toch gewoon downloaden...

hey ja sorry ik had het verkeerd begrepen ben nu bezig maar weet niet waar ik mijn emailadres moet zetten zodat ie ook aankomt

hey ja sorry ik had het verkeerd begrepen ben nu bezig maar weet niet waar ik mijn emailadres moet zetten zodat ie ook aankomt

Enkel het PHP mailscript ontbreekt nog. Deze zit in de download van deze volledige tutorial.
Zit dus in het ”mailformulier.php” script.
Maar................... heb je wel php ondersteuning bij je host,
anders schiet het natuurlijk niet op.

:cool:

hallo ik heb wel php ondersteuning maar toch krijg ik het niet voor elkaar ik snap er niets van heb het exact zo gedaan als er staat krijg wel het invulformulier etc voor elkaar maar niet dat ie verstuurd wordt naar mijn emailadres en ook niet die bedankt pagina

wat doe ik fout?:confused:

Wat je fout doet?

hoogstwaarschijnlijk de verkeerde
NAMEN
dus welke in het formulier voorkomen
dienen ook in het script voor te komen.
name="Telefoon"
is niet gelijk aan
name="telefoon"

dus eerst daar op zoeken.
Je bedankpagina moet wel goed ingevoerd worden,
desnoods met volledige http:

:cool:

Idd... peter vazed heeft gelijk.

De bedanktpagina kan je invullen in de html van je form. Deze moet uiteraard een correcte verwijzing hebben en moet online staan.

Anders even een link achterlaten, dan kunnen we eens in de code kijken...

Laatst bewerkt:
hallo nu heb ik het eindelijk voor elkaar maar als ik het formulier wil versturen geeft ie aan dat het veld vragen niet is ingevuld?? en krijg dan in de titelbalk dodosmail??

kan nu even geen link geven want heb de oude even erop gezet omdat site gewoon online is, tja en als het niet werkt heb ik er niks aan

Laatst bewerkt:
In de code van je formulier zie je de required fields staan, daar staan de verplichte velden. Als je deze niet invult krijg je een foutmelding. Je kan deze ook gewoon verwijderen bij de required fields.

Cicco je bent geweldig!! thanx het werkt, zow was dat alles;), pff ben er echt lang mee bezig geweest, maar het werkt nu en het is opgelost, echt harstikke bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan