• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Invullen cellen op volgorde

Status
Niet open voor verdere reacties.

WilliamG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2013
Goedendag,

Ik heb een formulier dat binnen ons bedrijf ingevuld moet gaan worden bij onze buitenlandse vestiging. Het is de bedoeling dat de cellen in een vaste volgorde ingevuld dienen te worden, waarbij het niet mogelijk mag zijn om naar de volgende cel te gaan als de voorgaande niet of niet juist is ingevuld. sommige kolommen zijn voorzien van een trekveld waar een (verplichte) keuze gemaakt moet worden.

Normaal gesproken zou er met gegevensvalidatie een formule gegeven kunnen worden die kijkt of de vorige cel is ingevuld, echter omdat er keuzenvelden gemaakt zijn in bepaalde kolommen is dat niet voor elke cel mogelijk.
Wie kan mij helpen om dit formulier compleet te maken?
het bestand is hier bijgevoegd.
N.B. Het bestand is in normaalgebruik beveiligd en dan kunnen alleen de grijze cellen ingevuld worden.
Bekijk bijlage DWS_opzet 2014_1.xlsm

In bijgevoegd bestand heb ik code geplaatst om te controleren of men correcte gegevens invoert.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan