Invullen in html

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpendehand123

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Berichten
260
best forumlid,

ik ben een beetje aan het knoeien met mijn website (HTML) en ik dacht dat het een leuk idee zou zijn om een invul form te maken

zoiets dat je wat kan typen, je naam en email invult en dat die boven het invul vlak op de pagina met tijd en datum komt te staan.
ik bedoel net zoiets al die rss feeds maar dan met berichten van bezoekers (deze hoeven niet inteloggen ofzo)

heeft iemand zo iets??
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Wat is je vraag nu precies?
Als je een gastenboek wil maken in HTML dan zal dit niet werken, want de berichten die mensen posten moeten worden opgeslagen in een database, en dit kan enkel maar met PHP.
 
Er zijn ook gratis gastenboeken in omloop, die elders gehost worden. Die kunnen ingebed worden in je eigen site. Bijvoorbeeld:
Geen idee of deze goed is, zomaar even geGoegeld. Zit waarschijnlijk wel wat reclame aan vast (of anders niet gratis).

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Hallo,

Wat is je vraag nu precies?
Als je een gastenboek wil maken in HTML dan zal dit niet werken, want de berichten die mensen posten moeten worden opgeslagen in een database, en dit kan enkel maar met PHP.

Gelieve geen foutieve informatie geven. Er zijn tientallen programmeertalen welke kunnen communiceren met een database.
 
Enkel zou ik niet weten hoe je een gastenboek of shoutbox in elkaar zet.
Wel weet ik dat er sites bestaan die gratis gastenboeken en shoutbox aanbieden.

Sites die gratis shoutboxen aanbieden:
Gratis shoutbox
Gratis shoutbox.net
Webhelpje

Sites die gratis gastenboeken aanbieden:
T Boek
MY GB
Gratis gastenboek

Echter zijn er nog veel meer sites die gratis gastenboeken en/of shoutboxen aanbieden.
Hiervoor met je even Googelen en je hebt zó vijf à tien sites.

MrMorrie1
 
P.S. De site van CSSHunter is een aanrader :)
Ik heb net even rondgesnuffeld en het ziet er goed uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan