IO-uitzondering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faleon

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Hallo iedereen!

Ook ik heb bij het installeren van games op mijn mobiel (Samsung GT-S3550, beter bekend als de Samsung Shark serie). Ik heb van een spel zowel de .jad als de .jar op mijn mobiel gezet, maar vervolgens als ik hem wil installeren krijg ik een IO-uitzondering. Weet iemand hoe ik de spellen wel kan installeren? Ik heb nog geen nuttige/begrijpbare handleiding op internet kunnen vinden...

samsung blokkeert games of toepassingen die geinstalleerd worden via usb/bluetooth.

dit is gedaan zodat je via het netwerk (en dus moet betalen) het spel moet installeren.

er zijn genoeg website's die een wap website hebben waar je dan een spel kan uploaden of van daar kan downloaden.

wil je echt via usb/bleutooth kunnen installeren heb je de geheime code nodig van je samsung deze is voor elke gsm anders.

,Greetz

Xtremegamer

Ik heb de bestanden op mijn geheugenkaart gezet (gedownload op pc, en vervolgens geheugenkaart in de mobiel gedaan), maar dat verandert de situatie zeker niet? :(

Ik heb in ieder geval via WAP ook al geprobeerd. Dat ging goed; ik heb het spel gedownload, maar ik kon het niet meer terug vinden op mijn mobiel. Hoe zit dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan