iOS 4.2.1. Jailbreak probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylan232

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Hallo mensen,

Ik heb dus een probleem met het jailbreaken van mijn 'iPod Touch 4G'.
Ik heb perongeluk iOS 4.2.1. geïnstalleerd, zonder er bij na te denken dat dit gevolgen kon hebben voor de door limera1n gejailbreakte 'iPod Touch'.
Is het nu nog mogelijk mijn iPod te jailbreaken?
Ik heb geprobeerd te downgrade maar dit lukte niet omdat ik geen SHSH blobs heb.
Vervolgens heb ik wat op google gezocht en daarin vond ik iets over bepaalde gegevens aanpassen in de host file maar dit heeft ook niet gewerkt. Is er al een nieuwe jailbreak of een andere oplossing.

bedankt voor jullie moeite,

mvg dylan232,

je kan hem makkelijk jailbreaken op 4.2.1, heb zelf ook op de ipod 4g gedaan.
op google kun je vinden hoe.
zoek maar op jailbreak 4.2.1 ipod 4

Even om terug te komen op mijn probleem om iOS 4.2.1 te jailbreaken.
Ik had dit gedaan met redsnow maar nu moet ik elke keer als mijn 'iPod' opnieuw opstarten via de pc met redsnow, ik vroeg me af of er inmiddels al een nieuwe jailbreak is waarbij dit niet meer hoeft.

bijvoorbaad dank,

mvg Dylan

Ja er is een manier het heet greenpois0n
Heel goed ik heb het er zelf ook mee gedaan
Werkt heel goed!!

Nou , dit probleem heb ik ook, maar het blijkt dus dat je alleen kunt downgraden of je kan hem herstellen, de meesten zeggen dat de versie het zelfde blijft maar bij mij was dat niet zo, dus heb ik eerst reserve kopie gemaakt en toen herstelt, toen zette ik Via Cydia , Winterboard erop. En via een programma kun je die kopie weer op je iPod zetten zonder dat er iets verandert word, Alle apps in die kopie worden erop gezet, maar ik weet niet meer hoe dat programma heet waarmee je dat doet. zoek anders op google ;)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan