ios 4 op iphone 2g

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

ios 4 voor de iphone 2g is volgens mij te downloaden op whited00r.com
maar is dit wel veilig (is het geen virus ofzo?)

mvg Tom

Ik zeg van niet ik heb op mijn iPod touch 2de gen gewoon via iTunes geüpdate.

Laatst bewerkt:
Hi,

Je kan het downloaden en dan voordat je het opent even scannen met een virus scanner. En meestal als je aan het downloaden bent en er vindt een virus plaats komt er ook wel een melding dat hij geblokkeerd is door je virus beveiliger.
Je kan het toch ook downloaden via de iTunes store?

Veel succes:thumb:

Je kan het toch ook downloaden via de iTunes store?
niet mogelijk op de 2g :( deze firmware is dan ook geen echte ios4, op youtube staat dat het een 3.1.3 mod is. maar toch kun je er wel dingen van ios 4 mee :)

Ik zeg van niet ik heb op mijn iPod touch 2de gen gewoon via iTunes geüpdate.
ik heb ook een ipod touch 2g en die heb ik ook via itunes gedaan, maar op de iphone 2g is ios 4 niet mogelijk, de firmware is ook een 3.1.3 mod (staat op youtube) maar waarom denkt u dat het niet veilig is?

@cashher ik heb hem nog niet gescand met een virusscanner, maar op norton safe web ofzo staat dat de site nog niet getest is. de firmware zou dan ook waarschijnlijk niet getest zijn

Omdat hij dan misschien moet gejailbreaked(als je er dan wat aan hebt is je garantie ervan af)

@cashher ik heb hem nog niet gescand met een virusscanner, maar op norton safe web ofzo staat dat de site nog niet getest is. de firmware zou dan ook waarschijnlijk niet getest zijn

Ja dat is een risico die je dan neemt!
Kan je geen andere site vinden waarop die anders wel te vinden is, en dat je wel vertrouwt?
Je zou ook nog op Youtube kunnen kijken voor downloads of eventueel hier?

Laatst bewerkt:
megaupload.com maar daar is hij weggehaald, kan het zijn dat hij is weggehaald omdat het een virus is.....?

mvg Tom

Dat zou kunnen, maar die kans lijkt me zeer klein. Omdat bij mij weten genoeg bestanden op Megaupload staan die een virus bevatten. Het kan ook zijn dat hij door de gebruiker zelf is verwijderd?

ik zou nog ff wachten tot de verkoop van de iphone 4 goed opgang is. Dan komen er ook vanzelf meer handmake osjes.

IOS4 software kun je toch echt via Itunes updaten. Echter heb je dan minder functies, bijvoorbeeld multitasking wordt automatisch uitgeschakeld.

Ik heb het ook op mijn touch 2g

IOS4 software kun je toch echt via Itunes updaten. Echter heb je dan minder functies, bijvoorbeeld multitasking wordt automatisch uitgeschakeld.

Ik heb het ook op mijn touch 2g
er is geen ios4 voor de iphone 2g :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan