Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet mogelijk op de 2gJe kan het toch ook downloaden via de iTunes store?
ik heb ook een ipod touch 2g en die heb ik ook via itunes gedaan, maar op de iphone 2g is ios 4 niet mogelijk, de firmware is ook een 3.1.3 mod (staat op youtube) maar waarom denkt u dat het niet veilig is?Ik zeg van niet ik heb op mijn iPod touch 2de gen gewoon via iTunes geüpdate.
niet mogelijk op de 2gdeze firmware is dan ook geen echte ios4, op youtube staat dat het een 3.1.3 mod is. maar toch kun je er wel dingen van ios 4 mee
![]()
bedankt voor het idee :thumb: :thumb:Oké helaas dan, het was maar een idee![]()
@cashher ik heb hem nog niet gescand met een virusscanner, maar op norton safe web ofzo staat dat de site nog niet getest is. de firmware zou dan ook waarschijnlijk niet getest zijn
megaupload.com maar daar is hij weggehaald, kan het zijn dat hij is weggehaald omdat het een virus is.....?
mvg Tom
er is geen ios4 voor de iphone 2gIOS4 software kun je toch echt via Itunes updaten. Echter heb je dan minder functies, bijvoorbeeld multitasking wordt automatisch uitgeschakeld.
Ik heb het ook op mijn touch 2g
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.