IOS 4 Update de-installeren!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy en damy

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Beste lezers,

Ik heb voor mijn iPod Touch die IOS4 (4.0) update gedownload en hij valt mij vies tegen, buiten dat is hij vele malen trager als de 3.0 versie.

Kan je dit nog de-installeren zodat ik weer de vorige versie op me iPod Touch heb staan? (de 3.0 dus) Eerst was me capiciteit 7.0 GB en nu nog maar 6.2 GB die update is dus veel groter en er is geen bal aan......... en nog traag ook :evil::confused:

Iemand de goude tip?

Alvast bedankt ;)

Met Vriendelijke Groet,
Jordy

Echt niet? Hij is echt merkbaar trager geworden. Komop echt geen oplossing? hebben meer mensen dit probleem?

Het duurt even tot Apple 4.1 heeft uitgebracht, maar in 4.1 is dit probleem weer verholpen, zo zijn de berichten van Apple iig :)

Het duurt even tot Apple 4.1 heeft uitgebracht, maar in 4.1 is dit probleem weer verholpen, zo zijn de berichten van Apple iig :)

Oh, dus als er bij iTunes staat: Er is een nieuwe versie van Apple beschikbaar (4.1 dus) en die download ik en dan is die weer snel? de 4.0 is dus gewoon een zeer slechte update die je iPod trager maakt met zeer weinig nieuwe toevoegingen.

btw, kan je je iPod Touch niet helemaal Resetten?? wil de 3.0 terug:confused::o

Als het goed is zijn inderdaad bij de volgende update die problemen verholpen (4.1 is dat dus dan).
Je kan hem niet downgraden (zonder veel verstand van zaken en een gejailbreakt iDevice), sorry.

Als het goed is zijn inderdaad bij de volgende update die problemen verholpen (4.1 is dat dus dan).
Je kan hem niet downgraden (zonder veel verstand van zaken en een gejailbreakt iDevice), sorry.

Oke ;)

Ik vind het niet erg als het tijdelijk iets trager is, maar als 4.1 ook traag is gaat er wel een mail naar Apple. Heb er veel geld aan uit gegeven en wil er ook wel een redelijke update voor hebben :)

Heb jij trouwens ook de 4.0? en is die bij jou ook traag?

Is het volledig resseten van het toestel niet mogelijk?

Ik heb op dit moment idd een trage iPhone 3G, maar die gaat juist in de verkoop, omdat ik ook net een iPhone4 heb dus ik heb er geen last meer van :)
Volledig resetten is altijd mogelijk, maar daarmee zet je geen oude firmware terug dus dat helpt niet.

Ik heb op dit moment idd een trage iPhone 3G, maar die gaat juist in de verkoop, omdat ik ook net een iPhone4 heb dus ik heb er geen last meer van :)
Volledig resetten is altijd mogelijk, maar daarmee zet je geen oude firmware terug dus dat helpt niet.

Oh oke, ;)

Ik had iets gevonden, ik ben er totaal geen expert in dus ik hoop dat jullie me het in de ''duidelijke'' taal kunnen uitleggen... snap er niks van :P

Dat mapje 'Hosts' heb ik al niet kunnen vinden in Windows dus... :(

link:
http://techie-buzz.com/mobile-news/downgrade-ios-4-to-iphone-3-1-3-on-iphoneipod-touch.html

Werkt dit? dit zou voor mij grandioos zijn!

Dat klopt, maar je moet er dus wel bedreven in zijn zoals ik eerder ook al zei.
Ik bedoel het niet fout, maar ik had al het idee dat je niet zo'n techneut was, dus liet ik zo'n uitleg die nogal wat behelst, maar voor wat het is. De nieuwe update komt hopelijk binnenkort, zodoende!

Dat klopt, maar je moet er dus wel bedreven in zijn zoals ik eerder ook al zei.
Ik bedoel het niet fout, maar ik had al het idee dat je niet zo'n techneut was, dus liet ik zo'n uitleg die nogal wat behelst, maar voor wat het is. De nieuwe update komt hopelijk binnenkort, zodoende!

Oke bedankt! :)

Ik heb de iPod Touch nog niet zo lang... hoelang zit er ongeveer tussen dat er een update uit komt?

komt die update iOS 4.1 eigenlijk wel uit voor mijn model?

Model van mijn iPod Touch: MC086NF

Welke G dat is weet ik niet :o

PS: Waar had je gelezen dat ze het trage gedoe opgelost word?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan