IOS Vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

geoffrey86

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2011
Berichten
61
ik moet op school een project maken.
de bedoeling is om vragen te laten beantwoorden door deskundige ik kon geen deskundige vinden dus ik mog het ook vragen op een forum.

IOS
1. Waarom hebben jullie er voor gekozen om geen leopard op de IOS apparaten te zetten?
2. Waar staat de I voor in IOS?
3. Hoe gaan jullie jailbreaken aanpakken?
4. Vinden jullie dat IOS 3.1.3 een goeie start was van jullie carri�re van de IOS serie?
5. Is de IOS serie uitgebreider op de Ipad?
6. Is de app store de enige store waar je je applications kan kopen?
7. Verlaagt apparaten met IOS erop RSI?
8. Hoe lang duurt het om een update uit te voeren zoals 5.0.1.?
9. Wat is het grootste verschil tussen IOS en Android?
10. Is een de Ipad tegenwoordig sneller als een PC van 10 jaar geleden?
11. In welk programmeertaal is IOS geschreven?
12. Zal IOS uiteindelijk de nieuwe Leopard worden??
13. Is een update van hardware mogelijk?
14. Hoe snel internet is er mogelijk op de IOS apparaten?
15. zijn er nog plannen voor iOS PC's?
16. Worden de tablets in het algemeen de nieuwe pc en tv?
17. Hoe lang duurt het om een hele simpele app zoals video�s enz. op de IOS te maken en te zetten?
18. Waar worden applications mee gemaakt voor IOS ?
19. hoe lang hebben jullie erover gedaan om IOS te schrijfen?
20. Wat was de beste update IOS 5 met siri of IOs 4.0 vanwege de keuze van verschillende talen ?

m.vr.gr. geoffrey hendrikx
 
ik denk dat je heel veel van je vragen gewoon via www.google.nl kan opzoeken !

en op sommige vragen kunnen wij geen antwoord geven
bijvoorbeeld : hoe gaan jullie jailbreaken aanpakken ... dat is iets waar alleen apple antwoord op kan geven
maar het lijkt me sterk dat ze dat gewoon gaan vertellen

sommige vragen zijn ook al zo te beantwoorden als je er een beetje bij nadenkt en in verdiept
 
Laatst bewerkt:
1. waarschijnlijk omdat het te zwaar is voor een telefoon.
2. iPhone OS
3. Dat doen ze tegenwoordig op hardware niveau, kijk naar de iphone 4s en ipad 2.
Succesvol zullen ze echter nooit zijn.
4. Vraag voor apple.
5. Nee, op een ipad zit bijv. al geen bel / sms functie. Wel zit er weer applicatie vergroten op, wat je uiteraard bij een iphone niet hebt
6. Wel als de ipad/iphone NIET gejailbreakt is. is hij wel gejailbreakt dan heb je bijv. cydia store om dingen te kopen.

7. Nee, het typen op een klein apparaat zal altijd stress in de handen geven.
alhoewel hier zou je tegen in kunnen gaan met de nieuwe siri.

8. Ligt deels aan welk internet je hebt en welk apparaat. de nieuwere apparaten hebben een snellere processor (a5 bijv) en die kan de update weer wat sneller uitvoeren. ook zal het aantal geinstalleerde applicaties verschil maken op de tijd

9. Voor ios moeten je apps die je zelf maakt goedgekeurt worden door apple. bij android niet

10. Ja
11. C en Objective-C dacht ik zo? geen idee of dit klopt...
12. Nee, leopard is gericht op de PC en ios op een mobiel apparaat
13. Nee, er zijn geen uitbreid mogelijkheden.
14. Dat ligt aan de chip die erin zit. mijn ipad2 haalt (net getest) 45mb (120mbits verbinding)

15. Nee, daar is Ios te zwak voor.
16. Nee, een tablet is te klein als tv.
17. Ligt gehaal aan degene die het maakt
18. zie vraag 11
19. vraaag voor apple?
20. ios 4.0 met de verschillende talen.
 
7. Nee, het typen op een klein apparaat zal altijd stress in de handen geven. alhoewel hier zou je tegen in kunnen gaan met de nieuwe siri.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Aangezien de diversiteit van handelingen/bewegingen die je op een dergelijk apparaat uitvoert groter is dan de traditionele muis/toetsenbord opstelling zal het weldegelijk een RSI verminderende werking hebben.

En als je mijn professionele antwoord op vraag "3. Hoe gaan jullie jailbreaken aanpakken?" wil:

Niet, zakelijk gezien is het niet verstandig om voor een enterprise omgeving een apparaat van zijn garantie te ontdoen naast het feit dat het de omgeving open zet voor allerhande zaken die je vanuit beheeroogpunt niet wenst. Een Private Appstore en het zelf (laten) ontwikkelen van gewenste functionaliteit behoort wel tot de mogelijkheden.
 
Laatst bewerkt:
Toch denk ik dat het vele scrollen (van boven naar beneden) met de duim en het herhaaldelijk typen op een klein apparaat zorgen voor RSI. Ik zie er ook veel klachten op het internet over.

Niet, zakelijk gezien is het niet verstandig om voor een enterprise omgeving een apparaat van zijn garantie te ontdoen naast het feit dat het de omgeving open zet voor allerhande zaken die je niet wenst. Een Private Appstore en het zelf (laten) ontwikkelen van gewenste functionaliteit behoort wel tot de mogelijkheden.

Hoewel de meeste mensen het hiermee eens zijn, probeert apple toch wel degelijk jailbreaken tegen te gaan. in zowel de iphone 4s en de ipad 2 doen ze dit op hardware niveau daarvoor deden ze dit op software niveau
 
Ik zet deze voorlopig op slot daar het sterk op een enquette lijkt als is het voor school.
Voor enquettes is toestemming nodig maar ik zal eerst overleggen !
 
Na overleg is besloten dat dit onder enquettes valt ! Je kan nu twee zaken doen, het topic dicht laten of een mail voor toestemming richten aan bestuur@helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan