Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je dit even vertalen.srry ga maar gogelen
Klopt ik ben ook nog in de beginnende fase... ik vroeg me alleen af of er iets bestond waarmee je ipadressen kon achterhalen.
Je zou een poging kunnen doen met: Start -> Uitvoeren -> cmd /k netstat -an
Je krijgt dan te zien met welke ip-adressen je verbonden bent, en in de laatste kolom ook nog eens met welk Process-Id dat gebeurt (bijv. die van MSN, die van Apache server, die van je webbrowser etc.).
Overigens krijg je normaal gesproken niet het ip-adres van MSN-contacten waarmee je praat te zien, want zover mijn kennis reikt gaat dat via een MSN-server...
Succes,
Tijs.
www.watismijnip.nlis de nederlandse versie
Ik wil graag connectie maken met c-schijf van een vriend van me aan de andere kant van de stad.
Hij weet hier van en zijn pc staat aan.
Ik doe dan: net use * \\(ipadres)\c$ (* zoekt random beschikbare drive letter op)
of: net use drive x: \\(ipadres)\c$
ik doe dan: net use * \\ipadres\c$
Dit lukt niet en ik krijg een fout:
System error 53 has occurred.
wat doe ik fout.. deed namelijk precies zelfde op school maar daar deed ie het wel.
Kan alleen als je vriend XP Professional gebruikt, zijn firewall heeft uitgeschakeld, poort-forwarding correct heeft ingesteld (als hij een internet-router gebruikt), geen wachtwoord op het account Administrator heeft staan, Bestands- en Printerdeling op zijn computer aan heeft staan etc. (en dit allemaal TEGELIJK)...
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.