IP adres achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolzors

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Beste leden,

2 Weken geleden werd ik toegevoed door iemand op msn. Hij zei dat hij m''n vriend msn had gehackt. Maar na een lange tijd praten weet ik 100% dat het gewoon mn vriend zelf is.:confused: En als ik naar die vriend dan toe ga doet hij net als of hij van niks weet en dat is nogal irritant.En hij loopt me heletijd te fokken op msn. Er zijn vele redenen waarom ik denk dat hij dat is. Nu wil ik zijn IP adres achterhalen. Ik kan wel naar zijn huis toe gaan maar ik kan moeilijk zijn IP gaan bekijken(ja ik weet dat je dat snel kunt checken). Weet iemand misschien een oplossing om z'n IP te achterhalen? Tevens wil ik vragen of er goeie Keyloggers zijn die makkelijk en snel te zijn installeren zonder dat hij het kan weten.

Goedemiddag,

En dat noemt zich vriend ik zou me nog maar eens bedenken of ik hem als vriend beschouw maar dat is mijn mening, en z'n Ip adres is niet te achterhalen

Ik ga mee op de vorige post, + dat zulke vragen volgens mij niet thuishoren op Helpmij, maar dat kan ik fout hebben :)

Dat is dus absoluut geen vriend van je en die moet je dan gewoon maar negeren en verder gaan met je leven. Laat hem lekker en block&verwijder hem van MSN.

Je kan trouwens wel iemands msn of hyves ofzo hacken door een phishing site te gebruiken, maar ik ga hier niet verder op in omdat dat gewoon slecht is.

Het IP-adres is zeer makkelijk te achterhalen, want dat staat in de berichtkop van de email.

Kan met elke mail provider. Gmail, hotmail, windows live etc etc. Gewoon op orgineel weergegeven drukken, zoeken naar X-orga... Ip en voila. Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn (klik). Schijnt dus ook mogelijk te zijn via msn maar daar heb ik geen ervaring mee.

Het ging mij er om dat het IP-adres niet te achterhalen zou zijn. Wel dus. Ik moet er wel bij zeggen dat ik meer van deze zaken af weet dan de gemiddelde Nederlander. Hoe je er achter kunt komen, ga ik verder niet op in, want dan krijg ik weer een officiële waarschuwing.

Hoezo zou je daar nu weer een officiële waarschuwing voor krijgen? Het is gewoon in je webmail kijken en het Ip-adres er uit vissen. Dat is volledig legaal en je brengt er niemand mee in gevaar. En even over de netstat methode, waarschijnlijk moet ik je teleurstellen. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij gaat je bericht eerst naar een server en niet rechtstreeks naar je contact persoon. Dus dat gaat hoogst waarschijnlijk niet werken.

In hotmail gaat het idd eerst naar een van de vele microsoft servers.
Het is (zoals al eerdere posts zeggen) gewoon 'slecht' om je vriend zo te wantrouwen, wat heeft hij dan 'gehackt'?
Jou wachtwoord? of dat van een ander?
Als hij een van die twee zou hebben gedaan is de tip: laat het blokkeer hem en verlaag je niet tot dat mon@#len niveau.
Het is echt niet handig als de een 'hackt' en de ander meteen terug hackt...

Gr. R. Gamer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan