IP-adres faken

Status
Niet open voor verdere reacties.

quivver

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Is het mogelijk een website te doen geloven dat je IP-adres 1.1.1.1 of dergelijke is?

Die website moet data naar u sturen, zodat jij de website kan bekijken.
Als jij een fake ip adres doorgeeft hoe kan je dan ooit de website te zien krijgen :p

juist... Ik ben namelijk op zoek naar een manier waarop ik websites die ik vanuit de school kan bekijken maar niet van thuisuit (IP-range restricties) toch kan raadplegen... Geen ideeën?

Alvast bedankt hé!

hallo,

Het lijkt dat je onzichtbaar bent.

Als je handig bent met een computer is je IP nummer vinden geen probleem.

edit: IP nummers uitsluiten moet je met (Ik ken het commando niet.) Het heet component services.

Laatst bewerkt:
Volgens mij bestaat onzichtbaarheid op de PC niet
Gelukkig maar...........anders zou het nog beroerder worden op het net :p

Laatst bewerkt:
Geplaatst door quivver
juist... Ik ben namelijk op zoek naar een manier waarop ik websites die ik vanuit de school kan bekijken maar niet van thuisuit (IP-range restricties) toch kan raadplegen... Geen ideeën?

Alvast bedankt hé!

Die restricties zullen er toch niet zomaar zijn ?

Beter is het misschien om over die restricties te praten toch ?

Okee, ik heb het al begrepen, ik zal dus mijn luie **** elke keer naar school moeten verplaatsen als ik iets moet opzoeken... Thx iedereen, en Elisa, je hebt wel een goed punt! :rolleyes:

VinceStar,

Hoe zou jij het als ouder vinden als je kind probeert de boel, ter bescherming van hem/haar probeert te omzeilen?
Denk eens na!

ik beantwoord alleen vragen elisa :confused: toch het nut van dit forum ofniet?!!?

Laatst bewerkt:
Ik stelde ook een vraag!
Wij zitten hier niet om alleen maar klakkeloos te doen wat men ons vraagt.

De volgende zin lijkt me duidelijk genoeg om eens na te denken:

Laatst bewerkt:
antwoord op jou vraag:

een uitdaging, nog een sterker script schrijven waar ze nooit onderuit komen.

Schoenmaker blijf bij je leest.
Ik ga ouders niet in de wielen rijden. Ondermijning zou ik voorheen ook niet leuk gevonden hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan