ip adres gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc capello

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
Waarschuwing, deze link kan virussen, Trojans, spy en add-ware bevatten. Alleen openen als je weet waar je mee bezig bent en op eigen risico natuurlijk!!!
http://www.djcapello.jouwpagina.nl <-- dit is die site waar mee gekloot is!

goeiemorge iedreen> ik was gistren naar mij pagina gegaan en wat ik daar allemaal zag> hij was helemaal gewijzigt > de rubrieken waren door elkaar gezet! en in mijn shoutbox stond > : (website)naam: Je hebt een JS-trojan.
ik werd pissig.
ik had alles weer gemaakt. en vandaag. heb net me ochtendwijk gedaan en kom terug en ga weer checke en ja hoor weer mee gekloot> 6 rubrieke zijn er weg en alles staat dubbel en kan niet wijzige want bij de admin staat allees normaal. ik keek naart me teller ( http://checkstat.nl/cgi-bin/show.cgi?djcapello ) waar die ip adres staat van die...!
er staat ook nergens een koppeling om me wachtwoord te wijzige. heb al een mail gestuurt naar de beheerder van jouwpagina.
kan ik niet via de ip achter hale met een programma wie dat doet?

alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het goed is kan de beheerder van de site de IP adressen achterhalen via het controle paneel waar de logs staan.

Je zou ook een speciaal scriptje kunnen gebruiken die allen ip adressen opslaat.

Zo kan ik dat tenminste op mijn site.

Greetzz York

Laatst bewerkt:
Log in met je FTP en check even of er vreemde bestanden in je mappen voorkomen.

Zodra ik de site bezoek slaat de virus scanner ophol.

Misschien is dat het probleem wel.

(beheer inmiddels geattendeert)

Laatst bewerkt:
Als ik de links helemaal weg haal kan ik net zo goed de hele vraag weghalen. De links ondersteunen de vraag en zijn mogelijk nodig om mogelijk een oplossing te vinden.
Het enige wat ik kan doen is waarschuwen en de URL's en post zodanig wijzigen dat er niet opgeklikt kan worden.

Olav

Laatst bewerkt:
Mensen zonder goede virus scanner zijn dus zonder ze het weten de *** Dus lijkt me dat geen slecht plan.

Mij lijkt het probleem dus een virus.....

Zodra ik op de link klik krijg ik een melding, misschien zal je je virus scanner moeten update

Het gaat om dit virus

Niet echt hoor, het virus komt in je temp. internet files. Zolang het daar staat is er geen rede tot paniek.

trojan

maar om een trojan erop te zette moet ie toch mijn wachtwoord wete?

Nee hoor, alles wat je bezoekt op het I-net wordt opgeslagen op je schijf. Inclusief virussen en andere troep. Even de bestanden weggooien en het is weer goed.

Het lijkt me toch ook dat er iets met die site moet gebeuren. iig even offline halen lijkt me.

dat

er is geen optie om het offline te zette> of ik ben er blind? !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan