ip adres in w2k

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rechtsklikken op netwerkomgeving, eigenschappen. Dan rechtsklikken op lanverbinding en weer kiezen voor eigenschappen.

Dan dubbelklikken op internet protocol (tcp/ip) en dan aangeven "het volgende ipadres gebruiken"
 
Dank voor uw vlugge reactie. Hoe krijg ik echter het icoon LAN verbinding op het scherm? Bij maken van netwerkverbinding krijg ik diverse mogelijkheden maar geen LAN!!!
 
Op het icoontje Mijn netwerklocaties moet je rechtsklikken en dan zie je je lanverbinding
 
Waarschijnlijk ben ik verkeerd bezig.
Als ik rechtsklik op 'mijn netwerklocaties' zie ik
Openen
verkennen
zoeken naar computers
netwerkverbinding maken
netwerkverbinding verbreken
snelkoppeling maken
naam wijzigen
eigenschappen

Eigenschappen aanklikken haalt niks uit. Ik zie geen LAN-verbinding. Heeeeeeeeelp!!!
 
Start
Instellingen
Netwerk- en inbelverbindingen

Nu zie je alle netwerk- en inbelverbindingen die op je pc zijn gemaakt. Je moet nu je netwerk binding aanklikken met de rechtermuis, (Icoontje met 2 beeldschermen en rechtsonder een T op zijn kop)

Kies Eigenschappen
Klik op Internet-protocol (TCP/IP)
Klik op Eigenschappen

Hier je een vast ip nummer invoeren voor je netwerkverbinding
 
Enkel microsoft netwerkverbinding verschijnt. Verder de werkgroep waarin de PC moet aangemaakt worden. Aanmelden op de lan lukt niet.
Ik zal eens proberen met een andere netwerkkaart maar ik verwacht hiervan niet echt een oplossing Wie weet!
Bedankt voor de assistentie. Indien je nog invallen hebt die tot de oplossing kunnen leiden laat het dan weten aub.

Bedankt
Christiaen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan