Ip adres opnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Effe een vraag, kun je in msn 6.0 zien wat voor IP je hebt, want ik heb het vermoede dan 2 personen op een ander email adrs zitten, maar nou wil ik dit ook weten. En toen da8t ik doormiddel van hun IP adres te zien, kijken of het hetzelfde is.:)

Wil je met MSN je eigen IP zien of het IP van iemand in je contact list? Je eigen IP kun je zien door naar START te gaan dan RUN > cmd [enter] > ipconfig [enter]

Volgens mij is het niet mogelijk om IP adressen te zien in MSN (6).

Je kunt (buiten msn om) wel achter de IP adressen komen, tenminste als je contact hebt met die personen.
Ik heb echter geen idee wat je daar eigenlijk mee wil, verhaal is niet duidelijk genoeg.
Je kunt in ieder geval aan de hand van een IP niet iemands e-mail zomaar achterhalen.

hij heeft volgens mij twee personen in zijn lijst waarvan hij denkt dat het dezelfde persoon is? denk ik
je kan als je het dos scherm open zet wel al je activer verbindingen zien dmv netstat in te tikken

Ik denk dat je dan alleen de MSN server ziet.

------

Je zou ze kunnen vragen e-mail ofzo te laten sturen en dan in de header van mail kijken vanaf welk IP de mails gestuurd zijn.

Ja nightrider zo denk ik,Maar als er ergens ene progje is ofzo, dat ik hu Ip adressen kan zien, en ze hebben dezelfde, dan weet ik dat het 1 persoon is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan