IP adres opvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnoudo

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Hoi,

Ik hoop dat dit het goede topic is.

Ik wil enkele Ports op mijn pc gaan forwarden, om een spel te kunnen spelen (company of heroes).
Ik moet onder andere in mijn modem komen. Natuurlijk kan ik dit met een omweg doen, maar vind het vreemd dat het niet meer werkte zoals voorheen.

Vroeger lukte mij altijd om in mijn modem te komen. Door mijn ipadres in de webbrowers te zetten. Nu gaat dit niet meer.
Ik heb via http://www.watismijnip.nl/ opgevraagd, the standardgateway, lp4adres ingevoerd,maar niets werkt.

Kan Tunngle een mogelijk probleem veroorzaken?

Naamloos.jpg

win 7 64x
modem Thomson

tnx

dat ip wat je hebt opgevraagd is je ip wat je isp je geeft gegeven, die is dus niet van je router.
Ga naar start>uitvoeren en tik in cmd gevolg door enter
Tik in ipcinfig /all daar staat het ipnr waarmee je op je routerpagina kan komen

in de meeste gevallen is dat 192.168.1.1 of 192.168.0.1

Laatst bewerkt:
Stomme vraag misschien maar je verteld er niet bij waar je dat IP adres hebt ingetikt.
Als je het IP adres van je standaard gateway intikt in de adresbalk van Internet Explorer moet je altijd in je modem/router komen.
Als je dit wel hebt gedaan, vertel dan eens wat er gebeurd als je dat doet.

Laatst bewerkt:
Ga naar start, uitvoeren en voer in: cmd
Dan de opdracht ipconfig /all

En je krijgt je ip in beeld vermeld achter standaardgateway.

Zoefff, kijk eens naar het plaatje in post #1 ;)

Nu heb ik gewoon dit adres ingetikt http://192.168.1.254/ en ik kom zo nu wel in mijn modem.
Ik heb trouwens een modem met een ingebouwde router....wist ik ook niet.

Ik heb bijna alle cijfers in de Modzilla Firefox search gezet. Er gebeurt dan niets.

Laatst bewerkt:
Waarom zet je die cijfers in de search box? Wat verwacht je daarvan?
Het is een IP adres, een adres dus om ergens te komen.
In dit geval het adres van je modem/router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan